Zink Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har sett på MSI GF4 Ti4200 128MB DDR VIVO, men er dette/ denslags praktisk å jobbe med for å presentere redigerte video-snutter på lerret ? G4Ti4200-VTP Tenker på noe greit å jobbe med hjemme ( må ikke være spesielt effektivt men brukbart ), maskina ellers: EPoX 8rda+ 180gxp 60 GB 512 mb 2700 cl2 xp2100 brenner og dvd ati7500 Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Min erfaring er at Radeon-korta gir bedre bildekvalitet. Vil tro at et Radeon 9100-kort vil gjøre jobben like bra som det kortet der. Men for all del, ikke betrakt dette som noe facitsvar :-) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Min erfaring er at Radeon-korta gir bedre bildekvalitet. OK, bygde maskina for en lærer som vil ut på bygda for å vise forskjellige presentasjoner - FireWire er en god begynnelse, ATI Radeon er også bra, men er 7500 bra nok ? Som "alle" vet er det nesten skummelt hvor lite faget gir i avkastning ( derfor dette gamle kortet ). 'Trotz dem' vil noen ut med stoffet og dele erfaringer med andre - hva ville folket gjort for å vise bilder/ video, med lite penger men likevel greit nok ? Jeg har etpar skjermkort her til å skifte, men er de brukbare, evt. hvorfor bedre enn gamle ATI 7500: MX440-VTD8X ASUS V8200 Deluxe . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå