Gå til innhold

Brune bukser - hva passer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ikke noe galt med svart til brunt?

 

For øvrig er vel en grei tommelfingerregel jordfarger, navy, og grå går jo til nær sagt hva som helst.

Er det jeg også alltid har tatt utgangspunkt i, men har lest flere plasser at brunt er mer problematisk.

 

Kom til denne tråden da jeg søkte på forumet, og det var nytt for meg.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1042171

Lenke til kommentar

Quoter Homme jeg: " Som regel funker ikke sort og brunt, men kommer helt ann på nyansene, materialet og generelt plaggene.

Men vil si det feiler i ca 80% av tilfellene.."

 

Om jeg hadde hatt brun bukse, er svart noe av det siste jeg ville hatt som overdel. Da er det mye penere med f.eks navy osv. Er dog veldig mange jenter som fortsatt går med det (som thrice sa i den 2 år gamle tråden der) - og det trenger ikke alltid se dårlig ut, men som regel syntes jeg det skurrer.

Lenke til kommentar

Quoter Homme jeg: " Som regel funker ikke sort og brunt, men kommer helt ann på nyansene, materialet og generelt plaggene.

Men vil si det feiler i ca 80% av tilfellene.."

 

Om jeg hadde hatt brun bukse, er svart noe av det siste jeg ville hatt som overdel. Da er det mye penere med f.eks navy osv. Er dog veldig mange jenter som fortsatt går med det (som thrice sa i den 2 år gamle tråden der) - og det trenger ikke alltid se dårlig ut, men som regel syntes jeg det skurrer.

Hvilke andre farger enn navy?

Jeg er ikke så glad i navy, og har egentlig ingenting i den fargen. Men går for grått og hvitt da. Hva med turkis og brunt, har sett det er mange tilhengere av den fargekombinasjonen generelt sett, men fungerer det for klær?

Og hva med hodeplagg, skjerf og sko, hva vil dere anbefale her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...