Jakoozie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 EA vil overgå Call of Duty-serien. Les mer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 – Det jeg har lagt merke et par ganger i spillbransjen er at måten man setter storselgeren ut av spill er ved å lage et bedre spill et par ganger etter hverandre. Jævla rart det der altså... 2011 blir nok et av de bedre spillårene Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Har aldri likt EA. For meg er det nesten en regel å aldri kjøpe et spill det står EA på. Selvfølgelig er det untak til reglen, men det er jo for å bekrefte den. Endret 9. desember 2010 av MMDE Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 om battlefield skal overgå cod kan de starte med å fikse det dårlige avatar movementet eller whatever det er, la oss straferunne, prone og gjør at kontrollen føles mer presis og responsiv, slik som i cod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 – Det jeg har lagt merke et par ganger i spillbransjen er at måten man setter storselgeren ut av spill er ved å lage et bedre spill et par ganger etter hverandre. Jævla rart det der altså... Går ut fra han mener i forhold til å lage ett enkelt godt spill. Med andre ord, man må ha flere gode titler etter hverandre for å virkelig konkurrere Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Battlefield holder allerede tronen slik jeg ser det. Til og med MoH var bedre enn CoD. Merk at jeg snakker om MP-delen, CoD er generelt veldig gode på single player/campaign-delen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 MOH MP var latterlig dårlig. Solgte det på gamestop dagen etter jeg hetenten det der BC2 er kjekt, men irriterer meg litt over den kronglete bevegelsesmåten. Mer realistisk men det er ikke alltid en bra ting Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 EA tror de kan slå alt og alle. EA roter jo faktisk til hvert spill de leverer nå om dagen. De klarer jo aldri å lære av sine egne tabber. Spillene deres er jo fult av bugs når det kommer ut. Tror aldri COD hadde slått an hvis det var tilfellet, der har EA noe å lære. Bruk bedre tid så slipper folk å levere et spill sekunder etter de har hentet det. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og CoD var bugfri da den kom?! gooh! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bad Company 2 er mye mer realistisk i forhold til Call of Duty serien, iallefall online. Call of Duty sikter mot massene med unger som ønsker instant action, Battlefield har alltid vært mer seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Egne servere motfor at én spiller hoster er en av de store fordelene motfor COD Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Egne servere motfor at én spiller hoster er en av de store fordelene motfor COD Nå har alle CoD bortsett fra MW2 dedikerte servere da. Ellers er alle BF spillene 1000 ganger mer avansert enn CoD så skal noe til å få det bugfritt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bare å lage Battlefield 1942 2 det ;D . Skjønn at folk vil ha noe mer enn trange gater og kjedelige våpen. Slutt med den jævla 'kulheten' som appelerer til 15-åringer osm vil bli elitesoldater. Og for all del, tillat modding av spillet. De som overlever lengst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 folk vil ikke ha wwII lenger Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) folk vil ikke ha wwII lenger Å jo, absolutt... Klarer ikke å vente på Red Orchestra HoS jeg... For at WWII spill skal funke må de klare å gjenskape stemningen, det er det ikke mange som gjør... Medal of Honor AA var fantastisk. Endret 9. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 EA klarer ingenting. Dem klarer ikke å lage noe som skal gi forbrukeren ro og fred. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 EA klarer ingenting. Dem klarer ikke å lage noe som skal gi forbrukeren ro og fred. Utdyp? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan ta f.eks. FIFA da. EA bommer totalt og de gidder ikke å gjøre noe med det heller. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 COD serien har jeg gitt opp. Radiostyrte biler og drit. COD er blitt et spill for barn i alle aldre som bare skal skyte uten å tenke. Battlefield serien er allerede kongen på haugen. Jeg vil gjerne spille WW2 igjen. Er litt lei alle Modern Warefare spillene. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg