Traumeel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har bestilt tre netters opphold på hilton hotell i London for latterlige 5000 NOK.. To goog to bee true? Har bestilt gjennom hotelsclick.com. Jeg har fått en bekreftelses-mail på min booking, men ikke noe mer enn dette.. Er kanskje alt jeg trenger? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spørs hvilket Hilton-hotell i London det er. De har jo flere hoteller der, men ved første øyenkast vil jeg si at det virker som en relativt god pris, men ikke noe spektakulært. Lenke til kommentar
Traumeel Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Spørs hvilket Hilton-hotell i London det er. De har jo flere hoteller der, men ved første øyenkast vil jeg si at det virker som en relativt god pris, men ikke noe spektakulært. Hotellet heter The Waldorf Hilton.. Håper bare alt fikser seg jeg! hmmm- Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ser ut til at prisene ligger på 210 pund/natt, så du har spart deg en tusenlapp. Det er ikke dårlig. Dersom du er i tvil om sidens legitimitet kan du alltids ringe hotellet direkte for å dobbeltsjekke bookingen. Lenke til kommentar
Traumeel Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ser ut til at prisene ligger på 210 pund/natt, så du har spart deg en tusenlapp. Det er ikke dårlig. Dersom du er i tvil om sidens legitimitet kan du alltids ringe hotellet direkte for å dobbeltsjekke bookingen. Har sendt de en mail, og de kan ikke se noen reservasjon i og med at jeg har booked gjennom et annet firma.. men har jo fått en "garanti" på mail.. og det skal bare være å vise fram denne ved ankomst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå