SmurfKid Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vet noen om det navnet på kjente skoger innenfor Europa. Trenger virkelig hjelp.. MVH Smurfkid Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vet noen om det navnet på kjente skoger innenfor Europa. Trenger virkelig hjelp.. MVH Smurfkid Sherwood Forest Alle har jo hørt om Robin Hood, veldig kjent skog. Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Vet noen om det navnet på kjente skoger innenfor Europa. Trenger virkelig hjelp.. MVH Smurfkid Sherwood Forest Alle har jo hørt om Robin Hood, veldig kjent skog. Vet du om noen andre? trenger 5 til Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vet ikke helt hvor "kjent" den er, men Ardennene (tror jeg den heter) er jo litt kjent da. Hitler banet seg vei gjennom denne skogen og tok slik over Frankrike. Tror jeg da, huff historiekunnskapene har falt litt her Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tautenburg var et kjent slag der i år 9 Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Tautenburg var et kjent slag der i år 9 Kan du finne noe fakta om Tautenburg. jeg finner ingen ting Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Schwarzwald i Tyskland er vel relativt kjent? I alle fall for oss som vokste opp på 70-80 tallet da sur nedbør var høyt på agendaen? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tautenburg var et kjent slag der i år 9 Kan du finne noe fakta om Tautenburg. jeg finner ingen ting http://no.wikipedia.org/wiki/Slaget_ved_Teutoburgerskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå