tharshan Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Eg strauk. Eg Skjønna ingenting:s Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Overraskende høy strykprosent i år. Det kan selvfølgelig ha noe med at store deler av eksamenen baserte seg på flisespikkeri. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Får en utbetalt lån frå lånekassen om en har stryket i et fag? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du kan få utbetalt støtte helt frem til du eventuelt havner mer enn ett år etter normert tid. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 okei, då burde eg få utbetalt nå da. Et spørsmål til. Kan ikkje ein ta oppigjen informatikk basisfag eksamen før til mai igjen? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Mailen funka. Sjekka innpå Lånekassen. Pengane var utbetalt for våren! Gode greier! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Et spørsmål til. Kan ikkje ein ta oppigjen informatikk basisfag eksamen før til mai igjen? Nei, det kan du sannsynligvis ikke. Du er vel egentlig heldig som får ta det opp allerede da. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Et spørsmål til. Kan ikkje ein ta oppigjen informatikk basisfag eksamen før til mai igjen? Nei, det kan du sannsynligvis ikke. Du er vel egentlig heldig som får ta det opp allerede da. Heldig som får ta det oppigjen til mai? Kva da? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er jo ikke alle fag som går både på høsten og våren. Vi vet vel heller ikke fremtiden til faget, siden Holme ikke lenger skal undervise i Programmering GK og vi derfor risikerer at de to fagene blir erstattet av ett annet fag. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Stryk på datamaskin GK Men ser ikkje ut til at eg kan melde meg opp igjen til våren? Stemmer det? Edit: TDT4160 Endret 7. januar 2011 av tharshan Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det stemmer. Faget går ikke på vårsemesteret, noe jeg ergrer meg over selv. Skulle gjerne tatt det selv (for første gang da altså). Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Det stemmer. Faget går ikke på vårsemesteret, noe jeg ergrer meg over selv. Skulle gjerne tatt det selv (for første gang da altså). Det innebærer vel at eg må ta eit anna fag? Kva skal eg ta da? Endret 8. januar 2011 av tharshan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Har forelesning i TDT4145, databasemodelering. Sjekka ut sidene på NTNU, og gjett kva som står der. Anbefalte forkunnskaper Kunnskaper og ferdigheter tilsvarende emnene TDT4100 Objektorientert programmering og TDT4120 Algoritmer og datastrukturer. Java brukes som programmeringsspråk. Eg har ikkje tatt nokon av faga! Skal begynne på TDT4100 dette semesteret. Eg skjønnar ikkje korleis dette skal gå... Kva er alternativa mine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå