Cax Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har versjon 5.1g pro , og det leser og redigerer DNG helt fint.. Jeg har versjon 5.1.1 Pro og den ignorerer de DNG filene jeg har. Det er DNG filer laget av Olympus ORF filer. Du har kanskje DNG direkte fra kamera (en Pentax)? Det er kanskje forskjell på å "støtte DNG" og å "støtte DNG dersom man støtter råfilene DNGen er laget fra". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er kanskje forskjell på å "støtte DNG" og å "støtte DNG dersom man støtter råfilene DNGen er laget fra". I såfall skulle Bibble ha kost seg med mine DNG filer laget fra E-620. E-620 filene mine skjønner Bibble. Lenke til kommentar
wobbe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har versjon 5.1g pro , og det leser og redigerer DNG helt fint.. Jeg har versjon 5.1.1 Pro og den ignorerer de DNG filene jeg har. Det er DNG filer laget av Olympus ORF filer. Du har kanskje DNG direkte fra kamera (en Pentax)? Ja det stemmer, DNG rett fra pentax k-x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg