Jakoozie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det hintes til at Dead Space 2 vil få demo snart. Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Burde man ha spilt en del Dead Space (1) før man begynner på 2ern? Hvis det har jeg (masse) jobb å gjøre i jula. Lenke til kommentar
nikben Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis du ikke har spilt nr1. har du flaks for den er grisebillig i butikk. Helt klart den beste skrekkopplevelsen siden Clive Barkers "Undying" Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nice, under 100kr. Da kan jeg få på rabatten jeg har. Vil egentlig ha multiplayerspill for de pengene, men om dette spillet er veldig bra, så går vel det fint. Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gleder meg som en gal til toeren. Eneren var majestetisk, toeren ser bare bedre ut. 2011 blir virkelig det ultimate oppfølgeråret! Lenke til kommentar
nikben Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jevrio: Det er mange timers skrekkorgasme til prisen av en frossenpizza - løp og kjøp! Jurge: Når toern kommer er det fare for at jeg sykemelder meg og stenger meg inne i kjelleren en uke. Mørkt og kaldt - som i verdensrommet.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gleder meg som en gal til toeren. Eneren var majestetisk, toeren ser bare bedre ut. 2011 blir virkelig det ultimate oppfølgeråret! Helt enig, madammen venter som en unge på 2ern :!: Tror den blir kongebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg