Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fange intressen hannes over nett?

Gjest Marielle

Anbefalte innlegg

Gjest Marielle

Jeg vet det høres skikkelig kleint ut. Men jeg la til en gutt på facebook, og vi prata litt der, så spurte han etter MSN adressa mi, og han fikk den.

Så er saken. Hvordan kan jeg fange intressen hannes over der? Vi bor ikke så langt unna hverandre, men vi har aldri møttes. Så chatten på MSN går litt treigt, og tragisk utført. Men han skriver også først til meg, så jeg vet intressen hannes kan være der.

Men hvordan skal jeg skrive videre? Syns det er så kleint å heletiden bare skrive "hva gjør du?" osv.. Er samtidig litt redd for å virke for desperat. Jeg er forsåvidt 18år, og han er 21år, hvis det skulle spille noen rolle. Vet også at han syns jeg er pen, for det har han sagt (utifra bildene mine på facebook)

SÅÅ, hva gjør jeg? Hva kan jeg spørr om osv, uten at det blir for kleint iom at vi ikke kjenner hverandre?

Vet det kan være litt vanskelig å svare på det her. Men setter pris på hvordan gutter tenker selv når de skriver med en ny jente på MSN, hva vil dere at vi skal si/spørr om osv? Hvordan type flørte-triks kan jeg bruke?

Takk på forhånd! - Marielle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg hadde sagt nei hvis det var en jente jeg syntes var pen som spurte meg om jeg ville møtes en eller annen gang. For eksempel invitere med ut på en kaffe, evt høre om dere kan møtes på byen en dag begge er ute. Trenger ikke å være romantisk middag på resturant eller noe, men det hjelper veldig å møte folk face to face..

Lenke til kommentar
Gjest Marielle

@ Siggii. Hehe, det blir nok et problem. Fordi vi bor ganske øde, det vil si; her er ingen by eller kafè i nærheten. Og når jeg sier at vi bor ganske nærme, vil det si 1 og en halv time med bil å kjøre. Derfor jeg må bli litt bedre kjent over nett, iom at hvis/når vis skal møtes over nett blir det direkte hjem til meg eller han. Men takker for bidraget ditt! :)

- Marielle

Lenke til kommentar

Hei! Kult navn må jeg si ;)

Men on-topic: Kanskje du kan spørr om han kjenner noen i nærheten av der du bor? Hvis han gjør det, kan du kanskje sånn smått spørre noe i denne duren, "Du har vell tilfeldigvis ikke noen planer om å besøke h*n i nærmeste fremtid da? ;) Så kanskje vi kan ta en fest ilag?"

Lenke til kommentar
Gjest Marielle

@Marielle. : Ja, ikke sant? ;)

.. Jeg ser den, men problemet er bare at vi har ikke akkurat "kommet helt dit" enda. Til at vi kan begynne å si sånt. Er ganske tidlig ute i chatten. Men hva kan jeg si, for å hinte til han at jeg er intressert?

- Marielle

Lenke til kommentar

Hva du kan snakke om på msn, er det hva du spør om?

Isåfall:

- Finne en felles interesse og snakk om den.

- Gå og opplev noe, og snakk om hva som har skjedd, er ofte en samtaleløser, og snart så svinger dere nok fra det ene emnet til det andre.

Hvordan du kan virke interessert:

- Du virker som en kul søt gutt, skulle gjerne blitt bedre kjent med deg enn det vi blir bare gjennom chatting. (Eller noe i den duren).

Ser ikke grunnen til at alle skal gjøre ting så vanskelig, helt ærlig. Den andre personen er også et menneske, og antakeligvis ikke noe veldig mer komplisert i deg. Hva hadde du satt pris på?

Lenke til kommentar

@Marielle. : Ja, ikke sant? ;)

.. Jeg ser den, men problemet er bare at vi har ikke akkurat "kommet helt dit" enda. Til at vi kan begynne å si sånt. Er ganske tidlig ute i chatten. Men hva kan jeg si, for å hinte til han at jeg er intressert?

- Marielle

Tror nok han vet du at "liker" han med tanke på at du tok initiativet og la han til på Facebook, i tillegg har du tatt initiativet til å starte samtaler på MSN.

Du må finne noe dere begge liker, så kanskje samtalen blir litt morsommere, eller noe han liker som du IKKE liker. Prat om musikk, film, fester.. og hvilke planer han har i jula? Nyttårsaften? Og hva synes han om jula osv..

Hvordan liker han det han driver med? Om det er jobb, skole.. samme det. Spør hvem drømmedama er og hva synes du om henne.. hvis han for eksempel nevner Cheryl Cole, så sier du hva du synes om henne.

Du må få til noen flørtete samtaler på msn, deretter kan du gå videre. :)

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...