madman88 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei. Jeg opplevde idag et helt forferdelig problem. Pcen fryste og vil ikke jobbe igjen. Jeg får skrudd den på og komme inn på skrivebordet,men så fryser den helt igjen. Har prøvd å vente litt også til ingen nytte. Noe forslag hva jeg kan gjøre. Som sagt får ikke gjort noe på skrivebordet. Har vista på laptopen min,der jeg også har forsikring,men går dette under forsikring? Trenger virkelig råd her Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 prøvd å bruke sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ja har det også, fryser da og, eneste jeg kan trykke på er feks f11 osv ved oppstart.alt annet er håpløst:/ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 stasjonær eller bærbar? jeg har bærbar og pc min ville ikke slå seg på i det hele tatt og har ikke rørt noe i bios på kjempe lenge så jeg skrud opp pc og tok en titt om brente kretskort men det var ikke så tok jeg ut det lille batteriet i hovedkortet og venta noen sekunder og satt det inn igjen og da funka pc som normalt prøv og ta ut batteriet i hovedkortet Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 skulle egentlig sende den inn,men han fyren på expert tukla litt og formaterte den tilslutt,,nå funker den i alle fall,så får vi se hva som skjer eetter en stund:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå