Gå til innhold

Slå av Xbox 360 slim


Anbefalte innlegg

Hei sann.

 

La merke til en ting ikveld med xboxèn min, hørte det igår også. Når jeg hadde spilt en stund, og sånn. Og skulle slå av xboxen, så trykka jeg på den runde knappen på kontrollen, og valgte å slå av konsollen og alle kontroller. Da har den får skudd seg pent og rolig av. Men igår, og idag, rett før den skrur seg av så virker det for meg som at vifta brått går fort, så slår den seg av.

 

Noen andre som har lagt merke til dette??

Går ikke lenge, kanskje halvt sekund eller noe sånt rett før den slår seg av. Før så har den bare skrudd seg av, og vifta har ikke gått noe fortere eller noe som helst. Hva kan dette komme av?

 

Vifta går som normalt ellers, ikke noen andre rare lyder, bare den lyden jeg har hatt et par ganger når jeg skrur den av (igår kveld, og ikveld) Hmm, vroom sier lissom vifta, så slår den seg av. Altså etter jeg har valgt å skru den av så klart.

 

Noen som har lignende eller vet hva det kan være? Prøvde også å støvsuge maskinen føre jeg skulle spille idag, pga lyden igår. Men hjalp ikke noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er i 1 sekund kan det umulig være farlig. XBoxen jeg har på hytta lager noen ganske interessante lyder en gang i blant den også, men fungerer akkurat som den skal. Sånn er det med alt elektronisk, kommer stadig lyder man lurer på hva er. Så lenge xboxen din fungerer som den alltid har gjort syntes jeg ikke du skal bekymre deg.

Lenke til kommentar

Det er ikke merkelig i det hele tatt, og du er merkeligsom synes det er merkelig.

 

Grunnen til at den går fort i et sekund er sikkert failsafe, den står sikkert innstilt slik pga i den korte perioden maskina slår seg av og på så er det egentlig ingenting som kontrollerer temperaturen. Så om vifta hadde vært av og xboxen din hadde vært glovarm så hadde den svidd seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette skjer hos meg hver gang jeg skrur den av (trodde det sulle være sånn), har hatt xbox'en min i ca 1 mnd nå, å de siste dagene har den skrudd seg av automatisk flertalet ganger, å så åpner den "cd trayen" av og til når den skrur seg på igjen (dette og automatisk). Regner med at det ikke skal være slik, har noen noe tips & trix før jeg får den sendt inn???

Lenke til kommentar

Dette skjer hos meg hver gang jeg skrur den av (trodde det sulle være sånn), har hatt xbox'en min i ca 1 mnd nå, å de siste dagene har den skrudd seg av automatisk flertalet ganger, å så åpner den "cd trayen" av og til når den skrur seg på igjen (dette og automatisk). Regner med at det ikke skal være slik, har noen noe tips & trix før jeg får den sendt inn???

 

Dette er problemet med touch sensitive knapper. Skal ingenting til før de registrerer.

Er sikker på at et lite vindpust er nok.

Lenke til kommentar

Dette skjer hos meg hver gang jeg skrur den av (trodde det sulle være sånn), har hatt xbox'en min i ca 1 mnd nå, å de siste dagene har den skrudd seg av automatisk flertalet ganger, å så åpner den "cd trayen" av og til når den skrur seg på igjen (dette og automatisk). Regner med at det ikke skal være slik, har noen noe tips & trix før jeg får den sendt inn???

 

Dette er problemet med touch sensitive knapper. Skal ingenting til før de registrerer.

Er sikker på at et lite vindpust er nok.

 

 

 

det høres ut som on dette VIRKELIG plager deg, i så fall hvis du fortsatt har garanti, noen jeg regner med at du har, så kan du sende den inn, MEN slik de fleste her beskriver så er ikke det farlig det er ikke i nærheten av å være farlig for xboxen, deg eller huset du bor i.

 

Slapp av, det er snakk om 1 sekund, ikke 5 minutter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...