Nilsen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Det er ryddet opp kraftig i OT-diskusjon kommentarer på dette tas på PM. Kristian moderator Endret 7. desember 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Skulle ikke tatt bort den fine stripen da, utrolig artig fantasi\ide og fortjente ikke å bli slettet edit: ahh selvsagt, Norton har sponset dere litt og man likte da selvagt alt denne dårlig kritikken dårlig Endret 7. desember 2010 av simalarion Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Går på at alle postene var offtopic Personlig blåser jeg i hvem som sponser hva, jeg er ikke ansatt i Edda Media Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 nå forsvant det da lit vel mye her. kommentarene i artikkelen sier at det er 25 kommentarer , her er det bare 5. med å fjerne all diskusjon om dårlig erfaring med Norton blir programmet fremstil på en skjev måte. på noen vil det også virke negativt , ikke positivt eller nøytralt som sikker er meningen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dette blir for dumt... Å slette kommentarer pga dårlig omtale av et produkt er lavmål. Blir det samme som at mange nettbutikker skriver egne superpositive omtaler om seg selv, og fjerner negativ kritikk på produkter. Om ikke Norton tåler å høre sannheten om hvordan folk ser på demmes produkt har de virkelig en annen jobb foran seg en å moderere innlegg på forum og nettbutikker. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg skrev "på denne er det sikkert en større sjanse for å vinne enn på de tidligere" Hvis det er off topic vil jeg gjerne ha en grundig forklaring på hva som er on topic. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 '' Moderering gjøres tas PM. '' Bare nevner det, jeg altså. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er uenig i at poster i en tråd skal fjernes. Så lenge det ikke er personangrep på gang så bør folk få ytre seg. At produktet har dårlig resymé sørger bare for at de som faktisk deltar i dagens julekalender faktisk har større sjanse til å vinne.. At unnskyldningen er "off topic pjatt" for å fjerne poster er bare tull av moderator. Anyways. Lykke til, til den/de som deltok i konkurransen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå