Gjest Sjenert og rolig jente Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva syntes dere om sjenerte og rolige jenter? Jeg er ganske sjenert av meg, søøt, hvis det har noe å si. Blir kanskje litt kjedelig i lengden hvis jeg skal være så sjenert. Må føle meg trygg på personen før jeg klarer å slippe meg helt løs. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sjenerte jenter er jo helt greit det, så lenge det ikke betyr at hun har et problem med å snakke i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Gjest : ) Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 liker det veldig godt , synd jeg aldri får kontakt med de, veldig vanskelig :/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har personlig ingenting i mot sjenerte jenter. Som de andre her sier er det absolutt en fordel om de faktisk er istand til å føre en samtale. Men siden jeg selv har vært veldig sjenert tidligere, og fortsatt er en anelse blyg, er det absolutt ikke noe problem å være sjenert i min bok. Heller sjenerte jenter med litt vett i hodet, enn utadvente jenter uten noen anstendig tankevirksomhet. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det kommer helt an på hva du mener med sjenert. Du har de sjenerte jentene som man er nødt til å jobbe for å få med på ulike ting. Og du har de sjenerte jentene som rett og slett ikke tør å vise seg og ofte er i sosiale grupper på fire og unngår kontakt med andre. Type A som man må jobbe for er gøy, selv om jeg bare har åpnet opp i selvtillits problemer når jeg har gått videre med slike jenter. Type B har jeg aldri giddet å prøvd på, dette har med at de er nødt til å vise seg sjæl litt, selv om de er sjenerte. Men man blir meget demotivert til å prøve seg når de er lukket til en liten sosial forsamling. Og de fleste er litt sjenerte frem til de er trygge på personene, men man ser mindre av de, men det er et så absolutt flertall av dere, og personlig er jeg ikke glad i jenter som er alt for åpne og påtrengende. Lenke til kommentar
Gjest Sjenert og rolig jente Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ok, takk for svar uansett. Jeg tar inatitiv til å finne på ting, og jeg klarer godt å føre en samtale, men samtidig så kan man lett se at jeg er sjenert av meg... har vel noe med kroppsråket osv. Blir også litt rød i ansiktet når jeg er sjenert... rødmer litt, kanskje. hihi =) Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva syntes dere om sjenerte og rolige jenter? Jeg er ganske sjenert av meg, søøt, hvis det har noe å si. Blir kanskje litt kjedelig i lengden hvis jeg skal være så sjenert. Må føle meg trygg på personen før jeg klarer å slippe meg helt løs. Sjenert og rolig er egentlig relativt intetsigende i seg selv, fordi hvor sjenert du er og hvor rolig du er (og hva du mener med rolig), vel, hva du mener og hva vi forstår det som kan være veldig forskjellig. Hvis du med sjenert mener at du har vansker med å dele ting så kan det bli litt frustrerende i lengden - man ønsker gjerne å bli kjent med motparten, og det skal litt tålmodighet til for å holde ut med en som ikke deler. Hvis man er av den mistenksomme typen kan man fort ende opp med å lure på om du har noe å skjule. Rolig er også et definisjonsspørsmål. Rolig som i "ikke bråkete" er definitivt et pluss i min bok. Det å være søt varer bare så lenge hvis man skal sjarmere noen - før eller siden er du nødt til å trosse blygselen og by på litt personlighet. Rødming er pent. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rolig og sjenert er jo majoriteten av alle jenter, så det har null betydning. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sjenerte jenter gjør meg ingenting, vil heller ha det framfor.. Ja, alt annet. 1 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Elsker sjenerte jenter. Er liksom noe feminint over dem som jeg bare digger! Utrolig bra kjærestematerialet er de som regel også 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Sjenerte jenter er kjipe, greit at man er litt sjenert når man blir kjent, men jeg foretrukker jenter som tørr å være litt frempå, eller ihvertfall ikke redde for å si hva de vil og mener. Jeg er ikke så veldig sjenert selv, og liker å snakke litt løst og ikke være dønn seriøs hele tiden, dessuten er det jævli irriterenes å måtte spørre ei jente om en ting 15 ganger på forskjellige måter fordi hun er for beskjeden til å gi noe ordentlig svar. Jeg går fort lei hvis jenta aldri bidrar til noe gøy, blir slitsomt i lengden og måtte ta alt insiativ og bestemme alt selv. Endret 7. desember 2010 av Tmz Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Min nåværende kjærest, som jeg nylig feiret 1-års dag med for ikke så lenge siden, var og er av den typen. Det tok henne ca 5-6 måneder før hun "slapp seg løs". Det var ganske slitsomt i begynnelsen. Det endte i et par brudd fordi jeg ikke taklet lenger det at hun aldri tok initiativ til å finne på noe å gjøre på ettermiddagene. Men ting ble bedre etter hvert som tiden gikk, og nå angrer jeg ikke ett sekund på at jeg brukte all den energien på henne. Når har vi det fantastisk ilag. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kanskje på tide med litt bilder nå sjenerte jente? Hvis ikke så kan vi jo begynne å tro at det er en gutt her som sitter og har det artig og troller Tips : *Prøv å ikke være alt for sjenert, rødming er greit det da mange men synnes det er sexy. *Prøv å ta initiativet når du ser noen gutter du liker, du trenger ikke å hoppe rett på dem, men i alle fall si hei og prøv og prate med dem. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sjenerte jenter er helt ok, så lenge de fører samtaler og klarer og ta initiativ etterhvert Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 sikkert fine de, traff ei en gang som var kjempe digg, men klin umulig og holde en samtale med grunnet at hun var så sjenert Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jenta mi er rolig, og litt sjenert, jeg synes det er kjempesjarmerende. Det var kanskje det som gjorde at jeg fikk øynene opp for henne i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå