Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør jeg for å ikke virke for påtrengende?

Gjest Ladiesman94

Anbefalte innlegg

Gjest Ladiesman94

Hei forumet.

Jeg er skikkelig forelska i ei jente på skola. Ho er ett år eldre enn meg og vi har bare ett fag sammen. Likevel føler jeg et "must" å ha henne! Jeg har såvidt chattet med henne på facebook, men ikke i RL(Real Life). Jeg gikk forbi henne i trappen og et ord som hadde sammenheng med "chatten" vår glapp ut av munnen min. Jeg er ikke sikker på om hun hørte det, men jeg følte meg som en skikkelig taper etterpå som ikke sa noe mer "clever". Jeg har hatt kjæreste før og er heller ikke jomfru, men hvordan skal jeg få henne til å like meg tilbake? Er det noen lure triks for å skjule nervøsiteten fra min side? Jeg er glad for alle svar jeg får, med unntak av useriøse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Datseua: Tja, vil ikke helt si meg enig der. Er jente selv, og jeg syns gutter som oser av selvtillit blir for klysete. Det er ganske inviduelt hva jenter liker. Det er nesten det samme som å si at alle gutter liker store pupper. Generelt kan det stemme, men ikke for alle.

Til TS: Tror du burde prøve hinte litt smått til henne om at du er intressert. Det er ganske lett å merke om en jente er intressert tilbake. Du kan jo etter å ha pratet med henne en stund, kanskje invitere henne med til en fest du også har tenkt deg på (da er det flere mennesker der men du kan også bli bedre kjent irl) :) Eller si til henne at du syns hun er veldig søt, eller noe sånt. Så ser du hva hun svarer tilbake ;)

Lenke til kommentar

Spill litt "care". Jenter vil ha det de ikke kan få. FAKTA. Prøv også å ha selvtillit, jenter liker gutter som har god selvtillit:) lykke til!

Jeg har gjort dette med mine forrige kjærester. De bare "dåna" helt, men det blir liksom ikke så "ekte", hvis du skjønner hva jeg mener. Blir litt som Barney Stinson i HIMYM. Jeg ønsker ikke et one-night-stand, men et lengre forhold.

Lenke til kommentar

@ Datseua: Tja, vil ikke helt si meg enig der. Er jente selv, og jeg syns gutter som oser av selvtillit blir for klysete. Det er ganske inviduelt hva jenter liker. Det er nesten det samme som å si at alle gutter liker store pupper. Generelt kan det stemme, men ikke for alle.

Til TS: Tror du burde prøve hinte litt smått til henne om at du er intressert. Det er ganske lett å merke om en jente er intressert tilbake. Du kan jo etter å ha pratet med henne en stund, kanskje invitere henne med til en fest du også har tenkt deg på (da er det flere mennesker der men du kan også bli bedre kjent irl) :) Eller si til henne at du syns hun er veldig søt, eller noe sånt. Så ser du hva hun svarer tilbake ;)

Veldig god idé, men jeg er selv avholds en dels, og ønsker heller ikke at hun skal ta meg for å være en vill festgutt-type... Det største problemet blir det å "tørre" og ta kontakt i RL, og hva skal jeg starte en samtale med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...