Gå til innhold

RiksTV på DM800HD ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Søkte litt rundt om på dette, men de fleste postene latet til å være noen år gamle, så har kanskje skjedd en ting eller to siden ?

Har en DM800 som jeg ikke får brukt etter at jeg flytta. Har derimot fri sikt til bakkenett antenne, så tenkte å bytte til RiksTV og lurte på om det fortsatt er mulig å bruke min DM800 for å ta inn RiksTV ?

Jeg vet jeg isåfall må kjøpe inn en DVB-T modul, men spørsmålet er om RiksTV´s krypterte kanaler vil virke. Finnes det softcams som klarer å lese RiksTV kortene ? (Håper ikke det er ulovlig å spørre om det, for jeg vil gjerne bruke dreamboxen istedet for den sagem boksen eller hva nå enn som følger med :))

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkte litt rundt om på dette, men de fleste postene latet til å være noen år gamle, så har kanskje skjedd en ting eller to siden ?

Har en DM800 som jeg ikke får brukt etter at jeg flytta. Har derimot fri sikt til bakkenett antenne, så tenkte å bytte til RiksTV og lurte på om det fortsatt er mulig å bruke min DM800 for å ta inn RiksTV ?

Jeg vet jeg isåfall må kjøpe inn en DVB-T modul, men spørsmålet er om RiksTV´s krypterte kanaler vil virke. Finnes det softcams som klarer å lese RiksTV kortene ? (Håper ikke det er ulovlig å spørre om det, for jeg vil gjerne bruke dreamboxen istedet for den sagem boksen eller hva nå enn som følger med :))

En må benytte RiksTV godkjent common interface CAM dersom man skal ha en mulighet for å få ikke godkjente bokser til å fungere. DM800 er (utrolig nok) produsert uten common interface port og vil derfor ikke kunne fungere med RiksTV pga. Conax pairing.

Endret av Bobben1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...