Gå til innhold

7-8000kr U45Jc godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, er U45JCet godt kjøp om dagen? Skal ikke brukes til spilling, men gjerne litt prosessorbrukende oppgaver. Ser jo at Acer har en del i samme prisklassen, men er et eller annet i meg som sier at Acer er litt "billig merke".

Synes 14" er en grei str, spesielt siden dagens 15" etter min mening stort sett har for lav oppløsning i forhold til str. Desuten har jo asus meget bra batteritid.

På forhånd tusen takk for alle råd og tips:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som tittel sier, er U45JCet godt kjøp om dagen? Skal ikke brukes til spilling, men gjerne litt prosessorbrukende oppgaver. Ser jo at Acer har en del i samme prisklassen, men er et eller annet i meg som sier at Acer er litt "billig merke".

Synes 14" er en grei str, spesielt siden dagens 15" etter min mening stort sett har for lav oppløsning i forhold til str. Desuten har jo asus meget bra batteritid.

På forhånd tusen takk for alle råd og tips:)

Ja dette er noe av det bedre du får i 14 kanskje den beste i 7- 8000,- klassen samt med 14 så det er et godt kjøp. Synd du ikke handlet i forrige uke da hadde MPX den enda litt billigere 6795,- men det er jo ikke akkurat en formue..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...