Sk!ppy Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, Prøver å finne en hvit, tykk cardigan. Har ikke funnet en spesifikk, som er slik jeg vil ha, men kan prøve å forklare. Den er hvit, tykk (spesielt der knappene er), ganske lang V-hals. Noe alà dette, bare hvit, og den kan åpnes helt som en jakke. (Den jeg linket til var digg den og ) Hva passer under noe slikt, tenkte en stram mørk t-shorte + enten plain joggebukse eller olabukse. Har ikke kjørt med joggebukse enda, passer ikke helt meg, skal jeg være slask skal jeg være slask. Noen som vet hvor jeg finner slike? Var på Vic, på ski Storsenter, men de hadde ikke, ingen andre butikker heller forsåvidt Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Match, Brandstad eller Follestad har mye lignende Jeg kjøpte noe tilsvarende i hvit på Outleten i Vestby. Bor du i Ski burde du sjekke den ut. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Tror Volt har en del slike. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Kjør på med joggebukse, men ikke gå for en sånn plain kjiping. Kjør på med en del trykk og motiver. Skal det være så skal det være! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Bare dropp joggebuksen med en gang, ser bare jævlig ut. Ellers så har jeg sett det på asos, sara, flere svenske merker osv. 3 Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Bare dropp joggebuksen med en gang, ser bare jævlig ut. Enig Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Joggebukse hører hjemme på gutterommet og i gymmen... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Volt på Majorstuen hadde ihvertfall mange hvite cardigans. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Denne? Kjøpte den i helga, syntes den var fin, og når jeg så prisen så jeg ingen grunn til å ikke kjøpe den Her Endret 6. desember 2010 av ovzer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Nesten sånn ja, bare litt tykkere ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå