Donkey Kong Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har dere fårr mugg på hjernen? Fatter ikke at ingen har nevnt Ativision . Hvordan skulle vi klart oss uten Spider-Man og Jidi knight- knights of the old republic? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Blizzard Entertainment - ingen tvil! :wink: Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Blizzard ja, The Lost Vikings på SNES eieAhhh.. *mimre, mimre* Det var griserått!! Fantes ikke det til PC og da? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikke Gearbox Software iallefall, de er så talentløse at de må nøye seg med å konvertere spill fra konsoll til pc og omvendt. De klarte jo f@@n ikke å få med den tøffeste delen av Halo over til PC engang, nemlig co-op campaign. Egentlig er det Microsoft sin feil, da Halo var originalt tiltenkt pc. Jeg håper det går opp for spillkompaniene, at de ikke må la Gearbox ødelegge spillene sine. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 gameboycolor Gameboy color lager ikkje spill. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det var tider da Westwood var på banen *mimrer* Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har dere fårr mugg på hjernen? Fatter ikke at ingen har nevnt Ativision . Hvordan skulle vi klart oss uten Spider-Man og Jidi knight- knights of the old republic? Hva er det du snakker om? "Ativison" som jeg tror du mener Activision med har ikke laget KOTOR! Det var BioWare, og LucasArts som laga det masterpiecet ja.. Uff, blande inn Activision med BioWare og LucasArts, nesten blasfemi det... Lenke til kommentar
Mello Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Husker faktisk det ENE skjellettet som Blizzard har i skapet, det heter Pax Imperia, og var et heller ukjent "space" spill som aldri slo ann, ellers har dem BARE hatt bra titler siden den gang...... SKulle gjerne sett BLizzard lage en ca 2 timers spillefilm med warcraft og starcraft (seff 2 forskjellige filmer) med oppfølger muligheter, tror det hadde slått så SINNSYKT ann hos gamere over hele verden, dem kunne tjent et LASS av cash Venter også på at Half Life 2 skal bli gitt ut for å gi Valve min stemme, men slik det ser ut så får dem stemmen min der. 1. Blizzard (og underdivisjonene dems, Blizzard North osv) 2. (Valve) 3. Id software og Activision, for gode titler som Quake serien og snart Doom 3 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det var tider da Westwood var på banen Du tok ordene ut av munnen på meg! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sorry, ante ikke at activision ikke har laget kotor. Men vi kunne ikke klart oss uten dem likevel. Hva med wolverines revenge? :-? Det er mange andre klassikere å nevne Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sorry, ante ikke at activision ikke har laget kotor. Men vi kunne ikke klart oss uten dem likevel. Hva med wolverines revenge? :-? Det er mange andre klassikere å nevne Beklager, men Activision har ikke utviklet spill in-house siden 2000, i følge mobygames. Firmaet er i dag i hovedsak en såkalt "publisher", altså har de distribuert spill som Jedi Knight II: Jedi Outcast, Spider-Man: The Movie, Star Trek: Elite Force II og så videre (se http://www.mobygames.com/company/sheet/companyId=25/). Dette gjelder så vidt meg bekjent også LucasArts i forbindelse med Knights of the Old Republic - det var Bioware som sto for utviklingen, mens LucasArts står for rettigheter og distribusjon. On-topic: noen av mine favoritter må være Looking Glass Studios, Ion Storm, Appeal, Valve, Nintendo og Rebellion - og selvsagt gamle Sierra og LucasArts. Sikkert flere. Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 å si valve er nesten små idiotisk..... de har jo bare lagd half-life som jeg kjenner til som et kvalitets spill iallefall. Ingen har jo tross alt prøvd hl2 enda! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 å si valve er nesten små idiotisk..... de har jo bare lagd half-life som jeg kjenner til som et kvalitets spill iallefall. Ingen har jo tross alt prøvd hl2 enda! Hehe, nei. Men så baserer jeg meg kun på Half-Life når jeg sier at Valve er blant mine favorittutviklere. Spillet rapper fra alt som kan gå og røre seg, men blander det sammen på en måte som fortsatt, fem år etter, er mer underholdende enn mesteparten av hva du kan skrape ned fra butikkhyllene. Et av tidenes spill. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 IDsoftware :smile: Husk Wolfenstein og RTCW!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Min favoritt er uten tvil Black Isle. Fallout serien er rett og slett himmelsk. Westwood er bra saker også. De har hatt et par bommerter opp igjennom årene *host* Tiberian Sun *host*, men det er lite som slår en time med gode gamle Red Alert Rockstar må vel også med på listen etter å ha laget GTA-spillene. Spesielt de to siste Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Min favoritt er uten tvil Black Isle. Fallout serien er rett og slett himmelsk. Westwood er bra saker også. De har hatt et par bommerter opp igjennom årene *host* Tiberian Sun *host*, men det er lite som slår en time med gode gamle Red Alert Rockstar må vel også med på listen etter å ha laget GTA-spillene. Spesielt de to siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå