tjalla Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Ingen har nevnt EA.Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente. Electronic Arts gjør en kjempe jobb. ok de har gode spill men de har jo penger så de kjøper bare opp konkurentene hvor blir morroa av da? Jeg mener blizzard er best og westwood helt til EA kjøpte dem opp Westwood gravde jo sin egen grav med TS og RA2 så... og det var før EA kjøpte dem opp. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 blizzard, bio ware, black isle, rockstar games, lucas arts, ubi soft, id , bethesda software++ de verste: EA og, eh, ja EA De er langt fra verst, Fifa er jo kjempe morsomt, og need for speed er også bra.. før i tiden var de flinke. Men se nå; Fifa 2k3 må jo være et av de spilla som inneholdt flest feil og irritasjonsmomenter av alle spilla i 2002! Generals også; nådde ikke Warcraft III til knærne Nå har jeg riktignok ikke testet fifa 2003 på pc, men på xbox er det vertfall fantastisk bra.. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 BLIZZARD ingen over ingen ved siden! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 BLIZZARD ingen over ingen ved siden! tja, hvis man skal spekulere, så må det vel bli: det selskapet 4-kløveret som gikk ut av Blizzard kommer til å lage... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ingen har nevnt EA.Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente. Electronic Arts gjør en kjempe jobb. ok de har gode spill men de har jo penger så de kjøper bare opp konkurentene hvor blir morroa av da? Jeg mener blizzard er best og westwood helt til EA kjøpte dem opp Westwood gravde jo sin egen grav med TS og RA2 så... og det var før EA kjøpte dem opp. EA gir ut spill, men spillene er som oftest utviklet av spillutviklere som støtter seg på EA's produksjon od distribusjon. Det koster enormt mye å gi ut spillet etter at det er ferdig, derfor bruker mange mindre aktører firmaer som EA, Interplay etc for å få spillene på markedet Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dette begynner for meg å minne fryktelig mye om en telletråd, og hvis tonen ikke vipper mer over på diskusjon(istedenfor å bare poste navn på et selskap) vil tråden bli stengt. Diskusjoner er helt greit, men å legge igjen et firmanavn og trykke post er ikke å diskutere. Reglene sier klart fra om at vi ikke vil ha telletråder her på forumet. Bare en liten opplysning. Kos dere videre! Lenke til kommentar
aantor Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Blizzard er jo klart best! Kan noen nevne et av spillene deres som er dårlige? tror ikke det nei! EA games er bare det verste jeg vet, ikke noe mere å si om det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Blizzard og Westwood har nok laget mange av verdens beste spill. The Lost Vikings er konge! Westwood har desverre blitt dårligere med årene ettersom de gav seg ut på onlinemarkedet og ved dårlig patching og oppdatering så er spillene så og si ufullstendige. Blizzard er jo kjent for å oppdatere spillene sine, f.eks. SC fikk ny patch etter 6 år. De første Westwood spillene var mine favoritter, fra Command & Conquer til RA2. Eg leste ein plass at Red Alert 3 var i gjære, men det veit eg ikkje. The Sims er det kjedeligste spillet eg noen gang har hatt, så da så! EA tar jo over Westwood og hvordan fremtidens eventuelle C&C spill kommer til å bli er umulig å forutsi, men ein ting MÅ EA forbedre seg på: Oppdatere spillene. De lager gode spill, som har potensiale for store ting, men etter noen måneder glemmer de det og lar det ligge fullt av bugs, ubalanser or andre irriterende faktorer. For noen år siden: Westwood Nå: Blizzard og Rockstar StarCraft Ghost må bare bli bra! Lenke til kommentar
aantor Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Helt enig med det du sier om Blizzard, men Rockstar spilla er jo bare helt FULLE av bugs og dritt da! Har klart alle oppdraga på GTAVC, men vart bare mere og mere skuffa desto lengre jeg kom! Kjempe irritert på en uendeli mange bugs! huffhuff Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Generals også; nådde ikke Warcraft III til knærne mer enig kunne jeg ikke ha vært. Generals ble for meg en kjempe skuffelse alle andmeldere sa det skulle bli så bra men jeg som er evig RA fan ble meget skuffa Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ingen som har nevnt Sid Meier her? Eller lager de kanskje ikke sine egne spill, men bare gir dem ut eller? Husker ikke så mange spill fra dem, men civilizations og Pirates! (gold) er da noen? Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Dere glemmer Id software helt, westwood lager kewle spill, men vil si enten blizzard eler id. EA er bare ute etter penger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 imho lager id gode spill motorer...gode spill? tja... Lenke til kommentar
Mighty Sephiroth Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg mener Square gjør en utrolig bra jobb, med alle disse spillene som de har blitt kjent for. Parasite eve, FINAL FANTASY, Chrono Trigger,FINAL FANTASY ,Secret (Sword) of Mana, FINAL FANTASY. Og la oss ikke utelate Black Isle og blizzard! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Synes Blizzard lager de beste spillene... Ellers er jo: Westwood(før de slutta), Bethesda softworks, Lucas Arts, Raven Software, Rockstar Games bra.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 EA GAMES OG ROCKSTAR ER BEST!!!! Lenke til kommentar
slettern Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 rockstar og ubi soft 8) Lenke til kommentar
infoghost Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Squaresoft og Konami Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg syns Blizzard er best på film-sekvenser. Bethesda var flinke med Morrowind. FunCom er geniale fordi jeg er patriot.... ....neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå