Outlook Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 EA lager vel Fifa serien selv? Og alle dem andre sportsspillene. Og ja, dem ga ut mange titler før i tidene. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Bohemia Interactive Studios lager de mest realistiske spillene innen FPS. Black Isle Studios har lagd en del fine strategi spill med Fallout serien og Baldurs gate. Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Black Isle Studios har lagd en del fine strategi spill med Fallout serien og Baldurs gate. Ikke for å nevne Icewind Dale Blizzard er jo bare helt konge.... Kan nevne Warcraft III + Frozen Throne, starcraft ghost, world of warcraft, kan det bli bedre? Valve med hl2, blir hl2 som jeg har lest så blir jo det også konge Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Black Isle Studios har lagd en del fine strategi spill med Fallout serien og Baldurs gate. Ikke for å nevne Icewind Dale Blizzard er jo bare helt konge.... Kan nevne Warcraft III + Frozen Throne, starcraft ghost, world of warcraft, kan det bli bedre? Valve med hl2, blir hl2 som jeg har lest så blir jo det også konge Nå er jo ikke Starcraft: Ghost eller WoW ferdig ennå men. Kan jo også nevne Starcraft + Broodwar, Diablo 1 & 2 + LOD, Lost Vikings og Rock'n'Roll Racing. Personlig vil jeg vente med å sette inn Valve på lista, ett spill kvalifiserer ikke, for min del. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg er enig i at Blizzard ligger helt i toppen, men det er noe jeg lurer på. Er det egentlig Running with Scissors som laget Postal og Postal2? Og har de laget noen andre spill, eller er Running with Scissors bare et cover navn for et annet selskap? Kanskje fordi de ikke vil ødelegge ryktet sitt med ultravoldelige spill som Postal? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Det er mange gode spillutviklere. En av dem som etter min mening er flinke, men som ikke er nevnt (ikke så rart), er Revolution. Dem har laget bl.a. adventure-spillene Broken Sword I og II. I år slipper de også ut tre'ern. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Er nå ikke helt sikker på om Illusion Softworks lager spill. Om de ikke gjør så tilber jeg mange av spilla de har gitt ut. Tenker på H&D, Mafia og Vietcong. More to come! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 blizzard, bio ware, black isle, rockstar games, lucas arts, ubi soft, id , bethesda software++ de verste: EA og, eh, ja EA De er langt fra verst, Fifa er jo kjempe morsomt, og need for speed er også bra.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hvor mange av spillene lager EA selv, og hvor mange bare gir dem ut? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 De lager vell bare de gode gamle selv, tror jeg?! Fifa serien og sånt.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Ellers har liksom alle utviklerne som "ikke kunne skuffe" (du vet da du kunne kjøpe et spill usett bare fordi utvikler x hadde laget det) noen år siden, store stygge skjelletter i skapet alle som en i dag...Origin, Blizzard, Lucasarts, Westwood, id, Raven, 3D Realms... Hvilket spill skal være det store stygge skjelettet i blizzard sitt skap? Mulig jeg har missa en tittel, men alle blizzard spilla som er utgitt i nyere tid har vært kjempesuksesser Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kommenterte ikkje gamer.no i en review av (var det WC3?) noke sånt som "Blir alt blizzard tar i til gull" elns.? Så sant så sant... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 for å si det sånn.... rockstar laget satte of emergency også.. og det SUGER Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ingen har nevnt EA.Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente. Electronic Arts gjør en kjempe jobb. RIKTIG! ER litt enig med Jay, er omtrent abre utgivere dah! Ingen tvil om de fire beste: Pyro Studios (Praetorians, Commandos Serien++) WestwoodEA Pacific (Generals, RA 1 og 2++) Stainless Studios ( Empire Earth, soon Empires DMW) Og selvfølgelig MicrosoftEnsemble Studios (AoE, AoM ++) Noen som er uenige og spør: Blizzard din Boms! Vel, Blizzard kommer på en svært god 5. plass. Jaja, litt streng blablabla! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Konami, valve og ubi soft kommer ikke på flere i farten :-? jo... Blizzard! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ingen har nevnt EA.Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente. Electronic Arts gjør en kjempe jobb. ok de har gode spill men de har jo penger så de kjøper bare opp konkurentene hvor blir morroa av da? Jeg mener blizzard er best og westwood helt til EA kjøpte dem opp Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Blizzard (Warcraft og Diablo, Starcraft har jeg ikke spilt.) Valve (Bare Half-Life jeg har spilt) ION Storm (Deus Ex, er mitt favoritt spill så langt i min gamer "karriere") Selfølgelig mange av de andre dere har nevnt også, men dette er MINE favoritter. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 blizzard, bio ware, black isle, rockstar games, lucas arts, ubi soft, id , bethesda software++ de verste: EA og, eh, ja EA De er langt fra verst, Fifa er jo kjempe morsomt, og need for speed er også bra.. før i tiden var de flinke. Men se nå; Fifa 2k3 må jo være et av de spilla som inneholdt flest feil og irritasjonsmomenter av alle spilla i 2002! Generals også; nådde ikke Warcraft III til knærne Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Generals også; nådde ikke Warcraft III til knærne True, true ... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Blizzard og Lucasarts er mine favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå