Starcraft_RULES Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg må jo si at Blizzard gjør en strålende jobb de har jo Starcraft, Warcraft, Diablo, og så må jo vi ikke glemme classiceren Lost vikings. Men Rockstar har jo både gta og Midnight club. Men blizzar er nok best, eller er det noen der ute med en annen mening Lenke til kommentar
thorel Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Blizzard ja, The Lost Vikings på SNES eie Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Lucasarts Mer geniale mennesker skal du lete lenge etter når det gjelder eventyr spill. For å nevne noen slagere: Monkey Island serien, Day of the tentacle, Full throttle, Sam & Max, Grim Fandango+++ Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Ja lucasart gjør en bra jobb de har vel en finger med i Star Wars spillene også. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Blizzard er best (må ikkje glemme BlackThorne og Rockn Roll Racing til SNES). Får bare håpe at Sam & Max 2 og Full Throttle 2 blir bra :smile: Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Blizzard har også lagd Rock & Roll Racing, et artig bilspill til SNES. Bioware syns jeg også kan nevnes. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 blizzard, bio ware, black isle, rockstar games, lucas arts, ubi soft, id , bethesda software++ de verste: EA og, eh, ja EA Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 BioWare med Neverwinter Nights og id Software med Quake serien Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ingen som har tenkt på Valve? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 blizzard, bio ware, black isle og lucas arts. Lucasarts har tapt seg oppover åra nett som bioware har... neverwinter nights er jo en gedigen skuffelse i forhold til baldurs gate serien. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg venter til jeg faktisk har HL2 installert på maskinen før jeg tror og vil inrømme at Valve faktisk klarte å lage mer en ett spill før de forsvant =) Ellers, den beste spillutvikleren - ie, den utvikleren som nesten aldri har skuffet meg, er nok...nei si det, heh. Ukrainske (? - noe i den duren, tsjekkisk kanskje?) Illusion Softworks? Hidden & Dangerous, Mafia, til dels Vietcong, med Hidden & Dangerous 2 på trappene. Kan hende de har laget masse skit jeg aldri har hørt om før det men... Ellers har liksom alle utviklerne som "ikke kunne skuffe" (du vet da du kunne kjøpe et spill usett bare fordi utvikler x hadde laget det) noen år siden, store stygge skjelletter i skapet alle som en i dag...Origin, Blizzard, Lucasarts, Westwood, id, Raven, 3D Realms... Det er jo mange potensielle gode utviklere idag da, men de har stort sett alle bare 1-2 titler som har vært supre, og ingen "track record" liksom. Oj! Nå kom jeg på det, eneste utvikleren som stod løpet ut og ALDRI skuffet - Looking Glass! Synd det gikk som det gikk =/ Cheers, E Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 blizzard, bio ware, black isle og lucas arts. Lucasarts har tapt seg oppover åra nett som bioware har... neverwinter nights er jo en gedigen skuffelse i forhold til baldurs gate serien. nesten som om jeg skulle sagt det selv (hadde byttet ut bio ware med looking glass) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 blizzard, bio ware, black isle og lucas arts. Lucasarts har tapt seg oppover åra nett som bioware har... neverwinter nights er jo en gedigen skuffelse i forhold til baldurs gate serien. har nettopp spilt shadows of undrentide i hele natt, og det er så genialt kult, neverwinter nights er ett av tidenes beste spill, bare slått av Baldur's Gate 2 selvsagt, men, oy, alle som likte nwn må kjøpe Shadows of undrentide Lenke til kommentar
do'h Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Blizzard har også lagd Rock & Roll Racing, et artig bilspill til SNES. det spillet savner jeg, jeg ville gitt mye for å få spille det igjen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Illution Software, Bohemian Software, Valve og Konami. Konami er best av dem da. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Blizzard har også lagd Rock & Roll Racing, et artig bilspill til SNES. det spillet savner jeg, jeg ville gitt mye for å få spille det igjen Det kommer ut på Gameboy Advance ihvertfall. Også er det en demo online: her. Er bare en bane og en bil, men men. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Blizzard. For meg er det ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ingen har nevnt EA. Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente. Electronic Arts gjør en kjempe jobb. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ingen har nevnt EA.Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente. Electronic Arts gjør en kjempe jobb. *hente hagla* du ligger SÅÅÅ tynt an nå, gutt... EA er spillverdenens Lillemyke, men det har vi diskutert i mange andre poster... I tillegg er de i 97.2 % av tilfellene bare utgivere - noe som igjen er grunnlaget for den forrige kommentaren min... edit: var litt uklar (og litt brå) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dice, Nintendo, Rare, Valve, Blizzard og mange mange flere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå