SaReX Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei. Jeg har et mulig problem. Jeg har en 1TB sata disk, som har begynt å lage klikkelyder. Den fungerer helt fint, men når jeg går inn på den går det noen sekunder før jeg hører et klikk fra harddisken. Når jeg kommer inn går det helt fint å navigere seg rundt på harddisken. Jeg har kjørt noen tester på den, og jeg fikk ingen feilmeldinger. Kan det hende at dette kommer av at jeg bytta til og kjører ACHI? HD er 2år gammel, hva tror dere? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Klikkelyder på HDD er ikke noe godt tegn Har du prøvd en S.M.A.R.T test på den? Finner gratis programmer på download.com som kan sjekke etter feil Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Klikker den som en bestefar klokke så betyr det en ting... Det er da backup tid om du ikke allerede har gjort det, for mest sannsynlig lever disken din da på lånt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå