Lennz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, som overskriften sier så har jeg hatt problemer med internettet mitt i en lengre periode nå, å dette går meg snart på nervene... Problemet ligger nok i at mange sitter å laster ned musikk, filmer...etc hele tiden! Finnes det noen programmer hvor jeg kan se hvem som bruker mest av internettet til en hver tid? Trenger ikke å se hva de bruker nettet til og slikt, kun om hvem som bruker mest av internettet! Kan også fortelle at jeg til vanlig bruker å laste ned på 1,3 mb/s når jeg laster ned til vanlig, skjer ikke så ofte....men nå idet siste har jeg ikke fått lastet ned kjappere enn 150 kb/s! Lennz PS: Om du har noen andre tips om hva som kan feile internettet, kom gjerne med forslag! På Forhånd takk Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 "Problemet ligger nok i at mange sitter å laster ned musikk, filmer...etc hele tiden!" Dette sier vel egentlig alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Trekk ut nettverkskabelen til de andre datamaskinene. Ingenting annet som feiler nettet om alle sitter å laster ned..... Minner meg om tiden jeg satt på support: Kunde: Nettet skal vel fungere som normalt selv om jeg laster ned torrents for full hals? Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Aha, takk for kjapt svar, skal ta det opp med de jeg bor med!! Er møkklei... Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Aha, takk for kjapt svar, skal ta det opp med de jeg bor med!! Er møkklei... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 For å vite om det finnes muligheter, så hadde det jo vært kjekt å vite om du har mulighet til å endre programvare i router. Hvilken router og modem har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå