mikkels Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Heisann. Ønsker å finne en blender. Jeg prøver å finne en billig en under 1000 kroner, er det noen som har noen råd? Er det noen av dere som har en nylig test av blendere? År eller fjor? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vil ikke kalle det råd, men finn en med gode blad som er beregnet for å knuse is. Av erfaring har ikke de billige det. Billige = 199/300kr ol. Tipper 600-800 er gode nok, min kostet 800 og jeg har knust is i 1 år og den er like god. (jernia) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Denne mener jeg fikk ganske bra i test en gang, og så ser den ok ut også. http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/mikser-og-blender/HR2094/philips-blender Selv har jeg en Krups jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Denne mener jeg fikk ganske bra i test en gang, og så ser den ok ut også. http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/mikser-og-blender/HR2094/philips-blender Selv har jeg en Krups jeg er veldig fornøyd med. Den er ganske bra. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hiver meg på de to siste. Den Philipsen er helt OK. -KJ Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Denne går vel for å være den beste på markedet, men da må du altså være villig til å betale litt mer.. Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Awesome, skal sjekke dem ut. Har hatt en grusom, høylytt mixmaster som jeg gleder meg til å skifte ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå