Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

får ikke ståkuk

Gjest swift

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 16 år, og jeg har en problem. Jeg og min kjæreste har hatt sex i ca 1 måned nå, og hver eneste gang sliter jeg med og få ståkuk! hun er veldig tiltrekkende, og hun suger meg også, men jeg får bare sånn halveis stå! men når jeg først får ståkuk, da kommmer jeg

. noen tips til at jeg kan få ståkuk litt *før* hvis dere skjønner ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er en gutt på 16 år, og jeg har en problem. Jeg og min kjæreste har hatt sex i ca 1 måned nå, og hver eneste gang sliter jeg med og få ståkuk! hun er veldig tiltrekkende, og hun suger meg også, men jeg får bare sånn halveis stå! men når jeg først får ståkuk, da kommmer jeg

. noen tips til at jeg kan få ståkuk litt *før* hvis dere skjønner ?

kan føye til at jeg blir også ekstremt kåt ! og vi har langt forspill..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det du beskriver skyldes spenninger i kroppen. Spørsmålet da er å vite hvordan du kan redusere disse spenningene.

Det er veldig dumt, synes jeg, å anbefale en ung person som deg å innta alkohol, men det er likevel slik at den form for anspenthet som dette ofte forsvinner med et moderat inntak av alkohol, et par glass vin eller to pils pleier å gjøre nytten.

Noe annet som kan hjelpe, tror jeg, er å ha sex på helt andre steder enn vanlig, altså helt andre omgivelser. Prøv det først.

Lenke til kommentar

Eller prøv å dempe det seksuelle presset og heller gi og få en kroppsmassasje, veldig effektivt på å få kroppen til å slappe av.

Forspill uten genitale berøringer er også noe man kan prøve, altså teasing og slikt.

Hvis det ikke bedrer seg anbefales det vel å snakke med legen din om dette...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...