Takkformeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Som emnetittelen sier så har jeg dynamostøy i den ene fronthøyttaleren. Høyre foran for å være nøyaktig. Fronhøyttalerene drives av en 4 kanals forsterker som har frontkanalen brokoblet til en høyttaler og bakkanalen brokoplet til den andre. Strøm er trukket på høyre side av bilen, signal på venstre. Hører kun dynamostøy når jeg har på mute og ruser opp bilen. Har en 50kvadrat kabel fra batt til en splitter hvor det går ut 2 25 (eller noe) kvadrat kabler. Den ene i 4 kanaler, den andre til sub forsterker. Forsterkerene er jordet på samme punktet, bolten til bakseteryggen. Bart metall. Noen forslag ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Signalkabelen kanskje, eller inngangen i forsterkeren... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Kan det være for mange kabler i en kabelkanal? Går 3 rca kabler bakover og 2 høyttalerkabler frem igjen i samme kanal.. Jeg må se å få kobla med slike gaffelsko, kanskje det kan hjelpe? cossiemk1 pro anlegg mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå