killzoner Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, jeg aner ikke hva som har skjedd og, er det farlig å ikek ha batteri mens man bruker maccen? O.o Skjønner egentlig ikke åssen macccen min kan fortsatte funke. Svar fort pl0x! : ) Lenke til kommentar
moijk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, jeg aner ikke hva som har skjedd og, er det farlig å ikek ha batteri mens man bruker maccen? O.o Skjønner egentlig ikke åssen macccen min kan fortsatte funke. Svar fort pl0x! : ) Nei, det er ikke direkte farlig. Men ytelsen er redusert. http://support.apple.com/kb/ht2332 Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Okay, så jeg kan fortsatt bruke den? til å splle osv? Men skjønner ikke hvor pcen får strømmen i fra. Endret 7. desember 2010 av killzoner Lenke til kommentar
moijk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Okay, så jeg kan fortsatt bruke den? til å splle osv? Men skjønner ikke hvor pcen får strømmen i fra. Om du har strømadapter i, så får den da vitterlig strømmen fra der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå