sveibuen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei hei. Tenkte å kjøpe denne cpuen. Det jeg tenkte å gjør med den var å unlocke resten av kjernene. Er det noe å satse på? For jeg leste for en liten stund siden ang akkurat det, at AMD hadde begynt å bare produsere 4 kjernes, å skrudd av 2 av kjenene, dette for å gjøre produksjonen billigere. Er det noe hold i dette? Skal jeg ta sjansen? Har lest litt at det er opp i mot 90% sjans til å få låst opp resterende kjerner som er stabile Noen innspill folkens? Tenkte på å kjøpe dette hovedkortet til cpuen då. Billig oppgraderig http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596850 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Detter må du nok sjekke opp nøyere! Det er ikke bare å kjøpe og "unlocke" Og det har til nå kun vert med enkelte spesifikke HK det har vert mulig også. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Les i denne tråden så blir du litt klokere rundt det å låse opp fra 2 til 4 kjerner. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå