NoNamesLeft Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei! Ser etter en spennende serie med mye action. Har sett: Band Of Brothers The Pacific Dexter (falt ikke så godt i smak) Ser etter lignende serier Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ah, skulle anbefale Band of Brothers. Det er genialt Prison Break? Begynner å bli gammelt, men jeg likte de første sesongene. Har du sett OZ? Har ikke sett det selv, men hørt det er bra. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvis du er glad i zombier vil jeg gjerne anbefale The Walking Dead. Sesong 1 på seks episoder ble akkurat ferdig. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Hvis du er glad i zombier vil jeg gjerne anbefale The Walking Dead. Sesong 1 på seks episoder ble akkurat ferdig. Det ble den akkurat med meg og Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 OZ er dritfett! Hvis jeg skulle valgt en serie hjernen min skulle glemme helt sånn at jeg fikk gleden av å se den helt på nytt så hadde det vært den. Ellers anbefaler jeg veldig Sons of Anarchy, Southland og Terriers Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Generation Kill (Mini serie) anbefales! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Generation Kill (Mini serie) anbefales! sett Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har du sett OZ? Har ikke sett det selv, men hørt det er bra. Støttes! +1! FTW! Eller hva folk nå sier. Oz er genialt, enkelt og greit. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Oz er genialt ja, men vil ikke klassifisere den som action eller spenning. Trådstarter: Sjekk ut The Unit, The Shield eller 24 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det spørs hva du mener med action og spenning. For meg var det mer enn nok action og spenning til å se hele serien mer eller mindre i strekk. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 The Expensinables anbefales, Rocky og mange andre kjente skuespillere, som Arnold Schveinsteiger! Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hold ut de 2-3 første episodene av Fringe, så har du en rimelig spennende serie Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 The Expensinables anbefales, Rocky og mange andre kjente skuespillere, som Arnold Schveinsteiger! Tar meg gleden av å rette opp litt i posten din, jeg. The Expensinables Expendables anbefales, Rocky Sylvester Stallone og mange andre kjente skuespillere, som for eksempel Arnold Schveinsteiger Schwarzenegger! The Expendables er forøvrig en film 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 The Expensinables anbefales, Rocky og mange andre kjente skuespillere, som Arnold Schveinsteiger! Tar meg gleden av å rette opp litt i posten din, jeg. The Expensinables Expendables anbefales, Rocky Sylvester Stallone og mange andre kjente skuespillere, som for eksempel Arnold Schveinsteiger Schwarzenegger! The Expendables er forøvrig en film Oi, nå ble jeg litt flau jaja, sånt skjer :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå