Hanske Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har fått som oppgave i gymtimen å trene alene i en måned. En egentreningsperiode. Jeg skal trene i gymmen, og skrive logg, men det jeg trenger er planen. Hva skal jeg trene? Noen tips? Jeg tenkte å varme opp med 20 min jogging, og avslutte med 10-15 min tøying. Da har jeg ca 70 minutter igjen. Hva skal jeg gjøre da? Det må også stå hvorfor jeg velger denne treningsformen. Hva jeg trener, osv. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 prøv google før du spør på forum. Enorme mengder av forskjellige treningsplaner der med begrunnelse for øvelser ect. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 prøv google før du spør på forum. Enorme mengder av forskjellige treningsplaner der med begrunnelse for øvelser ect. Hva skjer da? Plagiat. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da er du jo regelrett dum dersom du skriver det rett av. Man skriver jo om med egne ord ol. Blir jo på ingen måte mindre plagiat å få folk her til å komme med svar for deg. idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det kan jo være greit å begynne med hva målene dine er. Når målene er definert, er det enklere å finne en treningsplan som passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå