cruzader Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har et ledig rom i kjellern på en 4x3m som jeg vil gjøre om til spille/film-rom. Men mangler det litt vesentlige nemlig lyden. Får jeg noe ok system for 3-4k eller er det bare ræl? Har aldri vært så mye borti lyd så er litt grønn på dette Så på et par av netonnet sine som f.eks Dette til 3490. Men har aldri hørt om andersson som merke før, ser også at reciveren har lavere watt pr kanal enn samtlige høytalere står med. Så hos akkurat netonnet siden de har gratis frakt frem til den 12te, er noen kroner spart når det blir palle. Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det som er sikkert er at det ikke er mulig å få mer lyd for pengene. Du kan selvfølgelig heller ikke vente deg maks kvalitet til den prisen. Det er forskjell på effekten til forsterkeren og maks effekt til høyttalerne. Min HK AVR355 har for eksempel 7x65W, men det er mer enn nok for å drive det meste. Men til et moro/spill/film-rom så er det vel verdt et forsøk. Blir spennende å høre bedømmelsen hvis du kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå