Gå til innhold

Hvilket MP3 prog. er best

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, må bare si at Winamp ER best... det har de best skinsene, den beste AVS greia (for alt jeg veit, korrekt me if im wrong) og er veldig veldig lett å bruke... og winamp 3 kunne jeg brukt, fordi den har geniale skins..men nå bruker nå jeg 2.91, og er storfornøyd med det.. angående musicmatch, det finnes mange programmer som har mye mere genialt ALT enn det programmet.. rippern for eksempel, den er rask, men dbPowerAmp er mye bedre..også finnes det mange mp3 manger program.. Winamp 2.91 + dbPowerAmp + PowerDVD, og jeg har alt jeg trenger :) (Winamp for å spille musikken, dbPowerAmp for å rippe, PowerDVD for å spille videoer/dvd.)

Lenke til kommentar

Personlig så liker jeg Winamp 2.72 klart best. Liker ikke at winamp skal spille filmer. Det plager meg sinsykt. Men 2.72 er den som er best.

2.64 er meget rask ,men tar ofte og registrerer en fil 2 ganger og det kan bli meget plagsomt.

Til mediaplayer bruker jeg somregel DZplayer og WMP9. Det varierer.

Lenke til kommentar
Jeg vil nå påstå at musicmatch er best.  

Winamp skurrer og skraper i forhold.

Jepp, mener å huske at jeg hadde problemer med at hver gang jeg skulle ta opp på MiniDisk med winamp, så ble det dårlig lyd. Det var fordi winamp låste noen lydkortinnstillinger på lav kvalitet så lenge det kjørte. Sluttet da momentant med winamp. Musicmatch har bedre lyd og et mye bedre library system enn winamp.(masete å bla gjennom 1000 hver gang du skal skifte sang)

Når det gjelder dvd titting eller divx så knuser zoomplayer powerdvd og windvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...