StorPeder Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Winamp 2.91. Best of both worlds... Lenke til kommentar
Graphic LiFE Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Joda, må bare si at Winamp ER best... det har de best skinsene, den beste AVS greia (for alt jeg veit, korrekt me if im wrong) og er veldig veldig lett å bruke... og winamp 3 kunne jeg brukt, fordi den har geniale skins..men nå bruker nå jeg 2.91, og er storfornøyd med det.. angående musicmatch, det finnes mange programmer som har mye mere genialt ALT enn det programmet.. rippern for eksempel, den er rask, men dbPowerAmp er mye bedre..også finnes det mange mp3 manger program.. Winamp 2.91 + dbPowerAmp + PowerDVD, og jeg har alt jeg trenger (Winamp for å spille musikken, dbPowerAmp for å rippe, PowerDVD for å spille videoer/dvd.) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Winamp 2.95 ligger til download overalt, tror ikke den er HELT ferdig, men det er mulig den versjonen er reservert til FINAL. Det kan jo hende de kjører til 2.99, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg vil nå påstå at musicmatch er best. Winamp skurrer og skraper i forhold. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Personlig så liker jeg Winamp 2.72 klart best. Liker ikke at winamp skal spille filmer. Det plager meg sinsykt. Men 2.72 er den som er best. 2.64 er meget rask ,men tar ofte og registrerer en fil 2 ganger og det kan bli meget plagsomt. Til mediaplayer bruker jeg somregel DZplayer og WMP9. Det varierer. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg vil nå påstå at musicmatch er best. Winamp skurrer og skraper i forhold. Jepp, mener å huske at jeg hadde problemer med at hver gang jeg skulle ta opp på MiniDisk med winamp, så ble det dårlig lyd. Det var fordi winamp låste noen lydkortinnstillinger på lav kvalitet så lenge det kjørte. Sluttet da momentant med winamp. Musicmatch har bedre lyd og et mye bedre library system enn winamp.(masete å bla gjennom 1000 hver gang du skal skifte sang) Når det gjelder dvd titting eller divx så knuser zoomplayer powerdvd og windvd. Lenke til kommentar
magnu.sa Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jaja, men på mac er iTunes best og hvis du sammenligner det med WinAmp så vinner iTunes med "GLANS"!!!! Forresten så har jeg hørt at iTunes kommer til PC snart så gled dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå