Endre Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Foobar 2000 er uten tvil det beste! Takk for den, kjekt program! Ellers bruker jeg mye Musicmatch, masse fine funksjoner, som feks. supertagging. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Foobar 2000 er uten tvil det beste! Takk for den, kjekt program! Ellers bruker jeg mye Musicmatch, masse fine funksjoner, som feks. supertagging. Aah en som er på mitt lag her. Liker best musicmatch på grunn av MANGE fine funksjoner og et super oversiktligt "library" Lenke til kommentar
haakka Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Xmms og Winamp 2.91 eh... hvor får jeg tak i xmms da? Lenke til kommentar
Tias Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kommer bundlet med de fleste Linux distroer ellers kan du ta deg 2 sekunder til å google det og finne ut at url til den offesielle siden er www.xmms.org Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har ingenting imot winamp, genialt program (ihvertfall 2.x), men nå er det vel ikke bare finpussing av programmet de har drevet med de siste årene, så argumentet om minst bugs tror jeg er litt søkt... Vel, jeg bruker 2.91, og tar vekk alt untatt mp3/midi/waw og wma når jeg installerer. Bruker aldri ting som mini-browser e.l., så it's all good:) Synes winapm 2.92 er lite, nett og hendig! Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 iTunes, ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kommer bundlet med de fleste Linux distroer ellers kan du ta deg 2 sekunder til å google det og finne ut at url til den offesielle siden er www.xmms.org Er xmms under utvikling? Hver gang jeg får ånden over meg og legger inn en eller annen Linux distro blir jeg like skuffet over den spilleren. Den er jo akkurat som winamp var i '98 eller der omkring. Old school knappetrykking og sånn. Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
Tias Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kommer bundlet med de fleste Linux distroer ellers kan du ta deg 2 sekunder til å google det og finne ut at url til den offesielle siden er www.xmms.org Er xmms under utvikling? Hver gang jeg får ånden over meg og legger inn en eller annen Linux distro blir jeg like skuffet over den spilleren. Den er jo akkurat som winamp var i '98 eller der omkring. Old school knappetrykking og sånn. Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Heh, nesten alle programmer som har en del brukere er under utvikling, og når det gjelder *nix apps så er alt beta. Jeg er ikke helt inne i linux verdenen, men etter hva jeg forsto ut ifra changelogger osv på xmms siden så ser det ut som ting fremdeles jobbes på ja. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg liker media player classic jeg. begynte å bruke den på min Pentium 3 800 MHZ siden det gikk litt treigt med andre spillere på den maskina, så når jeg fikk ny maskina mi så la jeg like godt Media Player classic der også. men skal bytte snart tror jeg. blir vel music match tenker jeg. ikke winamp iallefall, hvis det noen gang blir den så blir det en gammel versjon. Lenke til kommentar
magnu.sa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 iTunes må være best da!!! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Mediaplayer 9.0. Den er best. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 haha, mediaplayer, syreskadet. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Foretrekker absolutt WinAmp 2.x - tror jeg bruker 2.87 hjemme! Liker at slike avspillingsprogrammer er små og lettkjørte - trenger ikke å være spekket med funksjoner og muligheter, så lenge man har et godt grunnlag av basisfunksjoner. Windows Media Player 6.4 er forsåvidt ikke så dum den heller - er den spilleren jeg bruker til videoavspilling! Er forsåvidt åpen for et bytte... noen som har forslag til et program i samme stil som WinAmp for videoavspilling? (nei ikke WinAmp 3, eller 2.9x) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 WinAmp 2.91 w/o Video Support Lenke til kommentar
trumic Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 har testa både winamp 2.91 og 3. Bruker 3 siden den laster inn musikk mye raskere enn 2.91. Det tar jo nesten 1 minutt å laste 1000 mp3 i 2.91. Dere som klager over at det er spekket med masse dritt, hva med å ikke installere det ved installasjonen. Du kan faktisk VELGE ut det du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå