Zabaniya Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Heisann Jeg er på leting etter en ny TV-serie jeg kan titte litt på, helst i sjangrene drama/thriller. Tidligere har jeg sett Lost, Dexter og The Mentalist. Takk på forhånd for alle anbefalinger. Endret 6. desember 2010 av Langdon Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Drama sier du? Anbefaler The Walking Dead, og Breaking Bad. Da har du opptil 40 timer med fun. Enjoy. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Takk skal du ha! Nå skal det, *kremt*, bestilles tv-serier fra platekompaniets nettsider. 2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Heh. Du må jo begynne å se på House og Life. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 cuck er jo en veldig bra serie Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Breaking bad er så latterlig bra at det ikke er morsomt engang. Hiv inn Boardwalk empire, Rome og Carnivalé, så skal du klare deg lenge. Oz også, for øvrig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Heroes. De første sesongene er veldig bra 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Walking Dead og Breaking Bad er nok alternativet for deg...Men hvis du ikke allerede har sett The Sopranos så bør du gjøre det. Kanskje den beste serien noensinne. Tror CDON har noen gode tilbud, er bare å ønske seg noen sesonger til jul. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Takk anbefalingene -Zeitgeist-, supercz, psilocybe, Jason Something og Autzen. Jeg har anskaffet meg Breaking Bad, og allerede sett første episode. Som dere sa var serien skikkelig god, noe jeg til nå med trygghet kan si meg enig i. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Støtter alle anbefalingene av de andre her. Må bare legge til at det er mye billigere å kjøper DVDer osv fra play.com. De sender alt du kjøper som en enkelt pakke, sånn at de dumper ned i postkassen en etter en. Veldig gøy! Det eneste du må tenke på er at hver enkelt dvd eller serie må være på under 200 NOK fordi dette er tollgrensen til Norge. Kjøper du noe for 201 kr så må du betale moms og fortollingsavgift til de som gjør jobben for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå