Brad Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjøpte den på finn.no for 5299,-, med kvittering og ulåst for alle operatører! Herlig telefon!! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 du får den også hos carphonewarehouse for £429.99 = 3 905.69825 Norwegian kroner Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Om folk er villig til å vente, kan kanskje dinna være nåke. Skal hvertfall vente til nyåret då det kjem mangen nye smarts, + at prosessor korta kjem for fullt i 2011. http://www.engadget.com/2010/11/11/exclusive-samsung-flagship-phone-with-gingerbread-and-huge-di/ Specsa er ihvertfall heilt VILLE. Og bare oppspinn. Og det er klart du sitter foran en skjerm i Norge og vet at dette er oppspinn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det bildet skriker av photoshop og specs nerder drømmer om. Og det er jo til og med forskjellig info om den samme tingen i bildet. Mulig informasjonen er legit, men alt ved det bildet skriker oppspinn Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som har gått fra nexus one til nexus s som kan fortelle om overgangen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Venter bare på at den skal komme til Norge jeg nå. Skal faen meg bli godt å få lagt 3Gs og iOS på hylla. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som har gått fra nexus one til nexus s som kan fortelle om overgangen? Får min S om et par dager og har N1 i dag, kan fortelle når jeg får den. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da er Nexus S bestilt hos Best Buy, og den shippes til vertsmoren min, som igjen sender den til meg, forhåpentligvis med lavere verdi og som gift. Dette skal bli bra! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da er Nexus S bestilt hos Best Buy, og den shippes til vertsmoren min, som igjen sender den til meg, forhåpentligvis med lavere verdi og som gift. Dette skal bli bra! Får du ikke kun bestilt med abbonemant? 200 dollar er jo billig, vist det er det du betaler for den? Må du unlocke den selv? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 nei du får også kjøpt den unlocked for 529.99 usd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kjøper den unlocked for $529 ja, eller $567 som det ble totalt med Georgia tax. Lenke til kommentar
tbar2112 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) nei du får også kjøpt den unlocked for 529.99 usd Er du sikker på at denne ikke har SIM LOCK? Produktet er ment som en erstatningstelefon for t-mobile-abonnenter, så jeg er ikke sikker på om den er låst eller ikke...jeg har sendt Best Buy dette spørsmålet, men foreløpig ikke noe svar. Endret 4. januar 2011 av tbar2112 Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Google sier at telefonen er unlocked: http://www.google.com/nexus/#/features (litt lenger ned på siden og 'buy now' linken går til bestuy). Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Synes over 5000 for denne mobilen var i dyreste laget, eg klarer bare ikke se hvordan den er verdt pengene med sine mangler. Samme med iPhone4, den er for dyr og du betaler alt for mye for merket. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som har noen lenker til hvor Google Nexus S er testet opp mot Iphone 4, hvor det står at Nexus S er bedre? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som har noen lenker til hvor Google Nexus S er testet opp mot Iphone 4, hvor det står at Nexus S er bedre? Hva mener du med bedre? Det er en million kriterier for bedre. Bedre oppløsning? Brukervennlighet? Skjermstørrelse? Hastighet? Batteritid? Kamera? Tilpasning? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 På de fleste områder egentlig. At det er en generelt bedre telfon. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 På de fleste områder egentlig. At det er en generelt bedre telfon. Jeg er fan av Jon4Lakers på YouTube, og han postet en iPhone 4 vs. Nexus S smackdown for noen dager siden: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva vil være best av LG Optimus 2x og Google Nexus S? Begge to ser veldig interessante ut, men LG kan filme i Full HD og har 2 kjerner prosessor. Men vet ikke om LG gjør noe piss med Android oppsettet i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå