Prompel Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bestilte en Nexus S fra Best Buy på lørdag. Fikk beskjed om at den var "backordered". Nå fikk jeg akkurat epost om at den var i ferd med å bli sendt ut. I mellomtiden kjøpte jeg en på eBay, så nå er 2 stk. Nexus S på vei. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Min er på gardemoen nå, så får den imorgen. Gleder meg mer til det enn til julaften Lenke til kommentar
paokara Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er i USA ogs skal kjøpe Nexus S. Noen fler som vi ha, så kan jeg kjøpe med et par ekstra fra best buy. 5500kr Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen flere intrykk av denne mobilen? Verdt pengene? Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg er kjempefornøyd betalte 4200 totalt og alt funker super bra. Hvis det er noe spesielt ved den du lurer på er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) hvor fikk du den fra for 4200kr? og gidder du å skrive litt generelt hva du synes om telefonen? Endret 31. desember 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Er det norske menyer og språk på den? Endret 31. desember 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Fikk den for den prisen på ebay. Det er per i dag ikke norske menyer, men norsk ordbok til sms og slikt finnes. Telefonen syntes jeg er veldig god alt går smud og ikke noe lagg i det hele tatt. Batteriet fungerer også veldig bra, men 3g stjeler veldig mye strøm med auto sync. Holder en dag med mye bruk og rundt 3 dager ved lite bruk. Kunne skrevet mye, men bedre om dere spørr hvis dere lurer på noe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har sendt mail til vertsfamilien min i USA nå, og spørt om de kan shippe for meg, så sparer jeg ca. $100 ved å slippe å kjøpe fra eBay. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har sendt mail til vertsfamilien min i USA nå, og spørt om de kan shippe for meg, så sparer jeg ca. $100 ved å slippe å kjøpe fra eBay. Og ikke minst, husk å si at de skal sende som gift eller med verdi under 20 usd. Da slipper du jo tollen:D Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Selvfølgelig. Gjorde det med iPaden også, og det fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ønsker meg så sårt en slik en! Noen som har en smule aning på når den blir å finne her til lands? Evt planer telenor eller andre har med å ta den inn? Hater å bo i Norge. Blir alltid ut prioritert på de tingene man virkelig ønsker seg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fått grønt signal fra vertsmoren min nå, men lurer på om jeg får bestilt og betalt med min egen Paypal hos BestBuy, eller blir jeg nødt til å sende de pengene først, så de kan bestille for meg? Hvis jeg får bestilt selv, så sparer jeg veldig mye tid. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ønsker meg så sårt en slik en! Noen som har en smule aning på når den blir å finne her til lands? Evt planer telenor eller andre har med å ta den inn? Vel, jeg kjøpte faktisk to ... Ludo skal visst ta inn. ... men lurer på om jeg får bestilt og betalt med min egen Paypal hos BestBuy, ... Jeg fikk fint betalt med mitt eget norske VISA-kort. Jeg måtte skrive en spesiell Texas-adresse, men det står oppskrift hos BestBuy. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kan jo enkelt og greit bruke jetcarrier hvis dere skal handle fra USA. Men 7100 er altfor mye å betale. Tror jeg må kjøpe med abonnement. Men ingen andre enn Ludo som planlegger å ta inn den? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg fikk fint betalt med mitt eget norske VISA-kort. Jeg måtte skrive en spesiell Texas-adresse, men det står oppskrift hos BestBuy. Aha, men jeg har en Georgia-adresse, så da burde det vel ikke bli noe problem. Er mye enklere når jeg kan betale selv, istedenfor å sende 550 dollar til de. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Vel, jeg kjøpte faktisk to ... Selger du en? Hvor bor du? og Hvor mye skal du ha for den? Endret 1. januar 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Må si det fristet veldig med en Nexsus S selv. Hva er prisen på telefonen ca. tenker da etter frakt og evt. toll? Og er det bare best buy som selger telefonen for øyeblikket? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og er det bare best buy som selger telefonen for øyeblikket? Så vidt jeg vet er Nexus S exclusive til Best Buy og T-mobile for øyeblikket, ja. Du har eBay da, hvor de går for ca. $710-$730 inkl. shipping. -- Regner med jeg stikker til banken med litt cash i morgen, så jeg får bestilt. Gleder meg til å få testet ut telefonen om noen uker. iPhonen synger virkelig på siste verset nå (iPhone 3G, 2008). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå