TMB Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Fungerer utmerket! Endret 8. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en Nexus S, får man fremdeles kjøpt den noe sted? Lenke til kommentar
Multitool Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Har fått en litt merkelig "feil" som jeg ikke har observert før oppgradering til JellyBean: "Ørehøyttaleren" virker bare av og til. Dvs, ingen lyd overhodet, så jeg må slå over til "bakhøyttaleren". Dersom jeg så går tilbake til "ørehøyttaleren" virker ting ok.. Restart har ingen virkning. Noen tips? Er forøvrig kjempefornøyd med JB Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen med Nexus S og OneCall som sliter med at signalet forsvinner totalt? Jeg bor i en by med strålende dekning overalt, men det hender at jeg plutselig klokken fem-seks om ettermiddagen får 4-5-6 meldinger som har blitt sendt til meg tidlig på morgenen, gjerne samtidig som at noen prøver å ringe, eller at jeg ringer noen, slik at signalet kommer tilbake igjen, hvis man kan si det... Kjører helt stock Jelly Bean, urootet med OneCall, som kjører Telenors nettverk. Siste par måneder med Android nå, før jeg skal tilbake til iPhone og NetCom, men hadde vært greit at ting fungerte sånn noenlunde frem til da. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Sjekk root på "sd-kortet", ligger det radio dump-filer der? Kva for ein radio har du? Lurer på å flashe ein litt eldre radio, har også hatt litt problemer med Jelly Bean... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en Nexus S, får man fremdeles kjøpt den noe sted? Nexus S var småvanskelig å få tak i når den kom, og ser at Galaxy Nexus deler samme skjebne atm. Så blir nok bruktmarkedet i såfall.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en Nexus S, får man fremdeles kjøpt den noe sted? Nexus S var småvanskelig å få tak i når den kom, og ser at Galaxy Nexus deler samme skjebne atm. Så blir nok bruktmarkedet i såfall.. I går la jeg faktisk ut en ønskes kjøpt-annonse på bruktmarked.no, fikk svar iløpet av 45 minutter Så jeg har nok en Nexus S i hånda før helgen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nå har jeg hatt Nexusen en snau uke, er fornøyd Har rootet og unlocked bootloader, lurer på om jeg skal gå for en custom rom. Er i prinsippet fornøyd, bortsett fra batterilevetid og mangel på face unlock. Er det noen stabil ROM der ute som jeg burde sjekke ut? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Etter min erfaring er de fleste ROMs laggete og inneholder enten masse skrivefeil eller noe annet rart. Jeg kjører stock 4.1 med LauncherPro og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ein del bra ROM's der ute, men som ofte er det viktig å teste ut litt forskjellige, samt kombinasjoner med custom kernels. Har ikkje prøvd så mange JB ROM, men Jelly Belly er bra, men er blir ikkje utvikla lengre... Går mest etter mest stock-baserte ROM's uten gimmicks.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fikk i går oppdatering til 4.1.2, men hva faen har skjedd med Google Calendar-widgeten? Nå har toppen blitt blå, det ser jo faen ikke ut. Før var den stylish med gjennomsiktig svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå