Gå til innhold

Google Nexus S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Noen andre som syns telefonen ble litt tregere av ICS 4.0.4?

Virker som det er litt mere lag på menyer og sånt enn det var i gingerbread.

Hadde også problem med at telefonen dreit i ringetonen som var valgt og noen ganger bare vibrerte eller spilte notifikasjon lyden istedet. Ja har tatt en reset av telefonen.

*vurderer Lumia 900*

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd at ringetonen ikke høres, bare vibrasjon. Mitt største problem er at eg ofte har store problemer med nettilgang når jeg er ute på tur. Det virker som telefonen ikke skjønner hva som skjer hvis jeg reiser med fly, og skrur den på en annen plass enn jeg skrudde den av. Da jeg kom fra Thailand tidligere i år, tok det omtrent en uke før jeg fikk datatrafikken til å fungere igjen. Forrige helg var jeg i Sverige. Fikk ikke skikkelig dekning på internett der heller. Flere apper fikk ikke nettilgang før jeg var tilbake i Norge. Irriterende. Men vet ikke hva som er årsaken.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hvordan liker folket Jelly Bean? Fikk min OTA for en drøy uke siden og jeg er veldig fornøyd. Alt virker raskere og mer responsivt enn ICS, i tillegg til at det tydeligvis er mye bedre for batteriet mitt. Det dør ikke like fort med Jelly Bean.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at man i Jelly Bean ikke kan trykke søkeknappen i apper lenger, da åpner den bare Google Now-driten.

Prøvd å slå av Google Now? Hos meg er tar søkeknappen i f.eks Imdb, opp søkelinja i appen uten problemer.

Ellers så kjører eg nyaste Jelly Belly (med thalamus kernel), fra skaperen av Oxygen rom som var fantastisk i gingerbread-dagene. Meget nøgd!

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet hvordan man kan gjøre slik at søkeknappen åpner den aktuelle appens søkefunksjon i stedet for å åpne Google Now? Google Now er avslått, men i det jeg toucher søkeknappen blir den slått på igjen o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...