MartinF Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen andre som vet hvordan jeg kan få ICS på min Nexus S? Må jeg bruke recovery for å installere det fra SD card? Søk litt rundt på XDA-forumet og se om du finner en helt stock ICS android du kan laste ned. Så er det bare å legge den på telefonen og kjøre recovery fra den filen. Hadde en link i bokmerkene mine her en gang, men jeg klarer ikke å finne den igjen. Fant heller ikke tråden på XDA hvor jeg fant filen, beklager. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen andre som vet hvordan jeg kan få ICS på min Nexus S? Må jeg bruke recovery for å installere det fra SD card? Regner med du har Nexus S som ble solgt i norge. I såfall finner du alle orginal ROMS her. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg fikk det til på lørdag, takk for hjelpen Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg kjører 4.0.3(oppdaterte selv) på min Nexus S, men ønsker å gå tilbake til siste 3.* da jeg syntes det er en del program som ikke funker i 4.0.3. Men hvordan gjør jeg det nå? Jeg har ikke roota. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du tenker på Honeycomb? Det blei vel aldri gjort tilgjengelig offisielt på Nexus S? Eller tar eg feil.. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er vel 2.* jeg tenkte på ja:) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Skulle ikke Nexus S få ICS OTA for lenge siden? Jeg sitter fortsatt igjen på 2.3.6 og har ikke noen mulighet til å oppgradere ;( Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor funker det ikke å ta screenshots? Har lest at man skal trykke volum ned og powerknappen samtidig, men skjer ingenting. Har ikke root (skal ikke trenge det), men bruker LauncherPro, har det noe å si? ICS Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 hold inn knappene 1-2 sek Hjelper ikke. Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 hmm. funker for meg. uten LauncherPro, med root Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) hold inn knappene 1-2 sekHjelper ikke. Fungerte helt fint for meg i ICS 4.0.3 Endret 9. mars 2012 av Korka Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Funker her også, ICS 4.0.3. Det er viktig at de trykkes inn på likt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 La inn Pixel Plus sin ICS ROM forleden dag, må sei det er den beste opplevelsen av ICS ROM eg har hatt hittil. Meget meget smooth og kjapp med Air Kernel og Apex Launcher! Lenke til kommentar
tiguan4motion Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som vet når Icecream sandwich blir rullet ut til Nexus S, uten å roote telefonen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som vet når Icecream sandwich blir rullet ut til Nexus S, uten å roote telefonen? Har skjedd for lenge siden Jeg fikk den aldri OTA though så bare la den inn manuelt. Tok 5 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå