Gå til innhold

Google Nexus S

Anbefalte innlegg

Noen som har roota Nexus-S i9023 med 2.3.6 enda som kan dele fremgangsmåte som er brukt ?

jeg brukte denne: One click root, dog min er i9020t. Det skal forøvrig ikke ha noe å si.

Anbefaler på det sterkeste å flashe CM7, aldri hatt så bra batteri, og aldri vært så fornøyd med mobilen som den er nå:)

Har du direkte link til den siste CM7 som man kan bruke på Nexus S?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når kan man bruke dette i Norge?

Med tanke på hvor fort vi får amerikanske tjenester i landet vårt.... 2014 kanskje?

Google har faktisk uttalt at de er imponert over hvor flinke og raske vi er i Norge til å ta i bruk ny mobil teknologi når den blir tilgjengelig for oss. Google Norge har i den sammenheng uttalt at de ikke blir overrasket om vi i Norge vil tilhøre en gruppe som vil få tilgang til nye prosjekter fra Google langt tidligere enn slik det har vært hittil.

Jeg har ingen kilder, siden dette er uttalelser jeg har hørt ifbm. foredrag som ble holdt av Google Norge i høst.

/Espen

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Noen som har roota Nexus-S i9023 med 2.3.6 enda som kan dele fremgangsmåte som er brukt ?

jeg brukte denne: One click root, dog min er i9020t. Det skal forøvrig ikke ha noe å si.

Anbefaler på det sterkeste å flashe CM7, aldri hatt så bra batteri, og aldri vært så fornøyd med mobilen som den er nå:)

Har du direkte link til den siste CM7 som man kan bruke på Nexus S?

Xda forum

der finner du den siste stabile, unngå nightly, da de er for utviklere og folk som liker å reboote telefonen i tide og utide. Litt knoting blir det, men prøving og feiling gjør mester:)

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg med dette punkt for punkt?

Får ikke til å bruke Kies, ved bluetooth overføring havner låtene på musikk- får dermed ikke til å bruke de som ringetoner.

Får dermed ikke til å overføre på annen måte enn bluetooth fra en annen telefon ser det ut til.

HJELP???

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg med dette punkt for punkt?

Får ikke til å bruke Kies, ved bluetooth overføring havner låtene på musikk- får dermed ikke til å bruke de som ringetoner.

Får dermed ikke til å overføre på annen måte enn bluetooth fra en annen telefon ser det ut til.

HJELP???

1.  
  2. Enten kobler du til telefonen til PC som en diskstasjon, da kan du bruke filutforskeren på PC for å flytte/kopiere filer.
  3. Eller så laster du ned en filutforsker fra Android Market. EStrong File Explorer er et godt alternativ. Denne kan du bruke for å flytte/kopiere filer på telefonen.

/Espen

Lenke til kommentar

Legg sangene du ønsker å bruke som ringetoner i mappen "/sdcard/media/audio/ringtones/".

Finner ikke denne mappen på telefonen

Last ned Ringdroid fra Market. Da kan du velge sang du vil ha som ringetone, og enda bedre: du kan klippe ut en del av sangen, sånn at du f.eks. får den feite riffet i gitarsoloen som ringetone uten den lange introen. Når du har klippet ut, setter du det utklippede som ringetone, notification, alarm etc.

https://market.android.com/details?id=com.ringdroid&hl=no

Lenke til kommentar

Last ned Ringdroid fra Market. Da kan du velge sang du vil ha som ringetone, og enda bedre: du kan klippe ut en del av sangen, sånn at du f.eks. får den feite riffet i gitarsoloen som ringetone uten den lange introen. Når du har klippet ut, setter du det utklippede som ringetone, notification, alarm etc.

Tusen takk for hjelpen, Ringdroid ordnet dette :thumbup:

Lenke til kommentar

De fysiske målene ikke 100% identiske.

Nexus S I9023 63mm x 125 mm x 11,5 mm (Super Clear LCD)

Nexus S I9020 63mm x 123.9 mm x 10.88 mm (Super Amoled)

Noe som gjør at det er en del mindre tilbehør av typen etuier o.l å oppdrive til i9023. Batteritiden på i9020 sies også å være et hakk bedre, dog jeg har ingen problemer med batteritiden på min i9023. Skulle mer enn gjerne hatt AMOLED, dog ;)

Lenke til kommentar

Har selv en I9020, us modellen. Erfarer at dersom bakgrunnen og generelt skin på telefonen holdes mørkt/svart, så holder batteriet noenlunde like lenge som på norsk nexus. Veldig vanskelig å se forskjell på disse to i praksis,så da vil det heller ikke være noe kjempeproblem å få etuier vil jeg tro. Ellers har US versjonen mye bedre fargegjengivelse, dvs svart er kullsvart, rød er blodrødt osv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...