Gå til innhold

Google Nexus S

Anbefalte innlegg

Kan skrive under på Swiftkey X! Appen leser gjennom alle meldinger du har lagret på telefonen, inkludert mail og diverse annet, og danner en forutsigbarhet som ikke ligner grisen! I tillegg lagrer den ord som du har brukt og ikke finnes i appens egen ordbok, og foreslår disse til riktig tid. F.eks om du skriver sms og slikt med dialekt.

Det mest suverene tastaturet/ordboken jeg noen gang har brukt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Irriterer meg at vi ikke har 720p HD-opptak, er dette en software- eller hardwarebegrensning? Hvis førstnevnte håper jeg det kommer snart i en oppdatering..

En så kraftig telefon burde ikke ha noe problem med å filme og prosessere HD.

Endret av TMB
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Irriterer meg at vi ikke har 720p HD-opptak, er dette en software- eller hardwarebegrensning? Hvis førstnevnte håper jeg det kommer snart i en oppdatering..

En så kraftig telefon burde ikke ha noe problem med å filme og prosessere HD.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg litt over at jeg ikke får brukt mobilen til bank id.

Såvidt jeg har skjønt trenger man sim-toolkit til det, og det er tatt bort i stock 2.3.4

Vet at SGII har det, så det må vel finnes noen custom ROMs som har det?

Noen som vet?

Jeg har ikke lagt merke til at stk/sim-toolkit blir nevt i noen av spec-listene til de roma jeg har sett på. :(

Er det bare hos meg mobilnettet og wifi har dårlig signal og fungerer når det selv vil?

jeg får tilsynelatende bedre signal(på mobilnett) om jeg huker av for å kun bruke 2G network...

Lenke til kommentar

@Multitool: Du har Telenor- eller Djuice-abonnement? Man må ha det for at Bankid skal fungere, inntil videre.

Har telenor ja. Det funka finfint på nokiaE51 og HTC Hero.

Kan bekrefte at Nexsus S mangler Sim Toolkit som er helt nødvendig for å bruke BankID på mobil. Det har aldri fungert på telefonen, heller ikke i første android versjon 2.3.2

Se http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6666

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...