Klykken- Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan skrive under på Swiftkey X! Appen leser gjennom alle meldinger du har lagret på telefonen, inkludert mail og diverse annet, og danner en forutsigbarhet som ikke ligner grisen! I tillegg lagrer den ord som du har brukt og ikke finnes i appens egen ordbok, og foreslår disse til riktig tid. F.eks om du skriver sms og slikt med dialekt. Det mest suverene tastaturet/ordboken jeg noen gang har brukt! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har testet 3-4 tastatur nå og Swiftkey X er den beste. Den tipper veldig ofte riktige ord, og den kan også lære av hva du har skrevet på SMS, GMail, Facebook osv. Lenke til kommentar
esp1hunk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Da ble det Swiftkey X takk! Men over til mitt andre spørsmål? Er det bare hos meg mobilnettet og wifi har dårlig signal og fungerer når det selv vil? Eller kan det være abonnementet (Onecall) ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg har OneCall og har ikke problemer med mobilnett i det hele tatt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kommer veldig ann på hvor du bor og om du er inne eller ute (hverfall min erfaring). Nexus S har en wifi/mobilnett chip som bruker mindre støm/stråler mindre enn andre. Så da er det naturlig at det går på bekostning av noe. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Irriterer meg at vi ikke har 720p HD-opptak, er dette en software- eller hardwarebegrensning? Hvis førstnevnte håper jeg det kommer snart i en oppdatering.. En så kraftig telefon burde ikke ha noe problem med å filme og prosessere HD. Endret 21. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Irriterer meg at vi ikke har 720p HD-opptak, er dette en software- eller hardwarebegrensning? Hvis førstnevnte håper jeg det kommer snart i en oppdatering.. En så kraftig telefon burde ikke ha noe problem med å filme og prosessere HD. Endret 21. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
esp1hunk Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 http://forum.xda-developers.com/archive/index.php/t-865102.html Orket ikke lese hele tråden selv, men etter det jeg forsto så er ikke 720p HD-opptak mulig! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 N1 hadde 720 opptak med Cyanogen 6 med en custom kernel. Synd at det ikke var mulig med S Lenke til kommentar
Multitool Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg irriterer meg litt over at jeg ikke får brukt mobilen til bank id. Såvidt jeg har skjønt trenger man sim-toolkit til det, og det er tatt bort i stock 2.3.4 Vet at SGII har det, så det må vel finnes noen custom ROMs som har det? Noen som vet? Jeg har ikke lagt merke til at stk/sim-toolkit blir nevt i noen av spec-listene til de roma jeg har sett på. Er det bare hos meg mobilnettet og wifi har dårlig signal og fungerer når det selv vil? jeg får tilsynelatende bedre signal(på mobilnett) om jeg huker av for å kun bruke 2G network... Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Multitool: Du har Telenor- eller Djuice-abonnement? Man må ha det for at Bankid skal fungere, inntil videre. Lenke til kommentar
Multitool Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Multitool: Du har Telenor- eller Djuice-abonnement? Man må ha det for at Bankid skal fungere, inntil videre. Har telenor ja. Det funka finfint på nokiaE51 og HTC Hero. Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 @Multitool: Du har Telenor- eller Djuice-abonnement? Man må ha det for at Bankid skal fungere, inntil videre. Har telenor ja. Det funka finfint på nokiaE51 og HTC Hero. Kan bekrefte at Nexsus S mangler Sim Toolkit som er helt nødvendig for å bruke BankID på mobil. Det har aldri fungert på telefonen, heller ikke i første android versjon 2.3.2 Se http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6666 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Når kan man bruke dette i Norge? http://www.youtube.com/watch?v=DsaJMhcLm_A Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Med tanke på hvor fort vi får amerikanske tjenester i landet vårt.... 2014 kanskje? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fikk oppdatering til 2.3.6 nå Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har roota Nexus-S i9023 med 2.3.6 enda som kan dele fremgangsmåte som er brukt ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Oxygen 2.3 basert på 2.3.7 = herlig! Prøver ut KF1 radio med hastighetstweak, får se om det er merkbart. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har roota Nexus-S i9023 med 2.3.6 enda som kan dele fremgangsmåte som er brukt ? jeg brukte denne: One click root, dog min er i9020t. Det skal forøvrig ikke ha noe å si. Anbefaler på det sterkeste å flashe CM7, aldri hatt så bra batteri, og aldri vært så fornøyd med mobilen som den er nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå