dredg Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Min har ihvertfall veldig god batterilevetid, vet ikke hvilken bug du snakker om dog.. På GS2 var den en bug i Androis som gjode at noe som het Android OS spiste opp 40-60% av batteriet og batteritiden i standby var ca 12 timer. Vet ikke om det hadde noe med launcheren til Samsung eller om det var Android i seg selv. Har ikke merket noe lag noe sted, hvertfall ikke menyer. Telefonen er meget rask. Håper det hjalp Du kan jo sjekke noen reviews på YouTube Det er jo ofte slik at når telefonen kommer ut så er den raskere enn det som tidligere var på markedet og måles mot dette. Men i dag så er det jo flere telefoner med dobbelkjerne osv. så ville bare vite om jeg vil bli merkbart skuffet over forskjellen fra en S2. Men det kan jo ikke du vite Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei, tenkte at du kunne se på reviews for da ser du jo demonstrasjon av menyene osv. Og da kan du jo tenke deg selv om den er rask eller ikke Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kalender > Menyknapp > Mer > Kalendere, eller noe sånt, der skal du kunne huke av ukenumre. Jeg gav opp denne...for da vises nemlig ikke noe, bare "ingen fremtidige kalenderhendelser". Men så plutselig i dag så står det også "ingen fremtidige kalenderhendelser", er det noen måte å få widgeten til å vise hvilken dag det er selv om man ikke har noen fremtidige kalenderhendelser? -_- stock widgeten er ikke så lett å tilpasse dessverre. Finnes mange andre på market, selv bruker jeg widgeten til launcher pro. Launcheren koster penger men er i mine øyne verdt det. Launcherpro GO Launcher er gratis og veldig bra. Jeg er i alle fall veldig fornøyd. Gjør at du kan forandre på utseende ganske mye med themes og innstillinger. Den har egen kalender widget og slikt også. +TMB: Er det Skrillex? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Kalender > Menyknapp > Mer > Kalendere, eller noe sånt, der skal du kunne huke av ukenumre. Jeg gav opp denne...for da vises nemlig ikke noe, bare "ingen fremtidige kalenderhendelser". Men så plutselig i dag så står det også "ingen fremtidige kalenderhendelser", er det noen måte å få widgeten til å vise hvilken dag det er selv om man ikke har noen fremtidige kalenderhendelser? -_- stock widgeten er ikke så lett å tilpasse dessverre. Finnes mange andre på market, selv bruker jeg widgeten til launcher pro. Launcheren koster penger men er i mine øyne verdt det. Launcherpro GO Launcher er gratis og veldig bra. Jeg er i alle fall veldig fornøyd. Gjør at du kan forandre på utseende ganske mye med themes og innstillinger. Den har egen kalender widget og slikt også. Go launcher er bra, men gowidgetsene er ikke noe særlig. Gocalendar finnes det jo nesten ikke innstillinger til, den oppdaterer seg i hytt og vær, lager dobbeloppføringer og har til min erfaring endret dato på en oppføring etter at den har vært satt. launcherpro sin er så og si stock calendar in-app, bare som widget. i tillegg er den ganske slick:) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vil Nexus S bli oppgradert til Ice Cream Sandwich? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sikkert, det er jo Googles offisielle mobil. Ellers så kommer nok custom roms med 2.4/4.0 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Er det ikke en filutforsker på Nexus S? Prøver å endre ringetone, sms/mail og bakgrunn men telefonen finner ikke filene jeg legger inn. Og jeg finner ikke filutforskeren for å finne filene manuelt. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Last ned ES File Explorer fra Market... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Andre som har flashet KB3 radio? Evt. andre radioer? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Nå koster Nexus S 2690,- på CDON. http://cdon.no/elektronikk/google_nexus_s_(nordic)-13540138 EDIT: fri frakt Endret 6. august 2011 av TMB Lenke til kommentar
Desu Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er den fortsatt verdt pengene eller burde man vente til dual-core telefonene blir billigere? Lenke til kommentar
esp1hunk Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) . Endret 9. august 2011 av esp1hunk Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Beste telefonen på markedet, i mine øyne, spesielt mtp pris. Det at den er clean er også et pluss, da andre UI's gjør telefonen tregere. 1 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Eneste jeg har å utsette på telefonen er at den har en litt for liten wifi/mobiltnett-chip. Noe som gjør at den har litt dårligere dekning enn andre mobiler (Dog ganske minimalt, men merkbart når man er i områder m/dårlig dekning) Lenke til kommentar
The_Edge90 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Denne blir automatisk oppdatert eller? Slik at man ikke trenger å koble til pc for å oppdatere? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Denne blir automatisk oppdatert eller? Slik at man ikke trenger å koble til pc for å oppdatere? Ja - såkalt OTA eller FOTA oppdatering direkte fra googles servere (OTA = Over The Air , FOTA = Firmware Over The Air) Endret 17. august 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
esp1hunk Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kjøpte en Nexus S i går, og savner ordliste som jeg tidligere hadde på min DesireZ. Finnes dette, eller må jeg lagre 1000 ord selv? Mobilnettverket fungerer også veldig dårlig i forhold til min tidligere telefon. Er det innstillinger som gjør det? Ellers er jeg meget godt fornøyd med Nexus Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Last ned Swiftkey X fra Market. Det er suverent overlegent alt annet jeg har prøvd når det gjelder ordlister. Den foreslår veldig ofte riktige ord, til og med før du begynner å skrive ordet, basert på setningen. Du må betale et par kroner, men absolutt verdt det! Og jeg har bare betalt for 2 apps i mitt liv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå