MartinF Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Du kan da vel bruke hvilken som helst bluetooth handsfree? Jawbone bruker å funke greit. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hva er beste rom å bruke til denne telefonen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hva er beste rom å bruke til denne telefonen? Google sin ... ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Da blir det google sin. Men ett lite problem på denne telefonen som jeg ikke har på noen av de andre android telefonene mine. Hvordan kan jeg legge til facebook under account and sync? Når jeg trykker på facebook så skjer det ingen verdens ting, og vil gjerne ha dette på plass. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Da blir det google sin. Men ett lite problem på denne telefonen som jeg ikke har på noen av de andre android telefonene mine. Hvordan kan jeg legge til facebook under account and sync? Når jeg trykker på facebook så skjer det ingen verdens ting, og vil gjerne ha dette på plass. Dette er ingen bug, men bevisst frå Google sin side. Har noe med dataflyt meiner eg. Kjører du f.eks Oxygen ROM (som er meget lik stock men med diverse forbedringer) så har du mulighet for facebook sync. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Latterlig ting å fjerne. Får håpe dette kommer tilbake igjen, for det er jo tilgjengelig på andre telefoner enn nexus s. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 CyanogenMod 7.1 nærmer seg voldsomt ser det ut som. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvordan synce facebook med nexus: Bilder- Google Contact sync Kontaktinfo: Friendstogmail urwelcome 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 urwelcome thankuverymuch Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Har testet Google+ i en dag nå. Har jo ikke så mange venner ennå, men nok til å teste hvordan det fungerer. Google+ er MYE mindre irriterende og rotete enn Fjasboka, og det tilhørende Android-programmet fungerer MYE bedre. Regner med at integrasjonen Android-Google+ bare blir enda bedre med tiden. Har sletta Facebook fra telefonen for lenge siden. Nå får jeg bare vente til resten av folket kommer seg på g+. Det er så befriende å kunne sortere folk i circles (kretser) slik at du f.eks. kan legge til sjefen og tanta di og samtidig legge ut statusoppdateringer om hvor kjedelig det var på jobben, og hvor heit tanta di er. Endret 9. juli 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er det noen måte å få kalender-widgeten til å ikke vise mandager som en "hendelse"? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Kalender > Menyknapp > Mer > Kalendere, eller noe sånt, der skal du kunne huke av ukenumre. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har hatt ganske store problemer med min nexus s sin skjerm de siste dagene. I youtube videoen vedlagt ser dere hva som skjer.http://www.youtube.com/watch?v=LL_kubZ4ENc Det gjør at når du skriver på mobilen blir det umlig å taste riktig bokstav av de på midten. Utrolig irriterende andre som har hatt lignende problem med sin skjerm? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Har ikke merket noe problemer med min. Hvilken type er det, LCD eller AMOLED? Og hva heter programmet du brukte i videoen? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har hatt ganske store problemer med min nexus s sin skjerm de siste dagene. I youtube videoen vedlagt ser dere hva som skjer.http://www.youtube.com/watch?v=LL_kubZ4ENc Det gjør at når du skriver på mobilen blir det umlig å taste riktig bokstav av de på midten. Utrolig irriterende andre som har hatt lignende problem med sin skjerm? ser ut som noe lignende defekt digitizer ala iphone. hender at deler av touchen kødder seg helt. Er den norsk og du har kvittering, så går det på garanti. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Programmet heter "MultiTouch Visualizer 2" og viser hvilke steder på skjermen som blir oppfattet berørt. Jeg har LCD typen og kjøpte mobilen fra USA før nyttår. Har sendt Samsung Norge en mail og tenkte å ringe dem imorgen, så får jeg håpe de kan hjelpe. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kalender > Menyknapp > Mer > Kalendere, eller noe sånt, der skal du kunne huke av ukenumre. Jeg gav opp denne...for da vises nemlig ikke noe, bare "ingen fremtidige kalenderhendelser". Men så plutselig i dag så står det også "ingen fremtidige kalenderhendelser", er det noen måte å få widgeten til å vise hvilken dag det er selv om man ikke har noen fremtidige kalenderhendelser? -_- Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Kalender > Menyknapp > Mer > Kalendere, eller noe sånt, der skal du kunne huke av ukenumre. Jeg gav opp denne...for da vises nemlig ikke noe, bare "ingen fremtidige kalenderhendelser". Men så plutselig i dag så står det også "ingen fremtidige kalenderhendelser", er det noen måte å få widgeten til å vise hvilken dag det er selv om man ikke har noen fremtidige kalenderhendelser? -_- stock widgeten er ikke så lett å tilpasse dessverre. Finnes mange andre på market, selv bruker jeg widgeten til launcher pro. Launcheren koster penger men er i mine øyne verdt det. Launcherpro Edit: eventuelt om du ikke vil ha en hel launcher kan du prøve SiMi Clock widget, her får du både ukenr, ukedag, temp og klokke i en minimalistisk forpakning. Endret 13. juli 2011 av Echosiren 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har nylig mistet min kjøre Samsung Galaxy SII på en tragisk fyllekveld og leter etter en rimelig Android telefon å ri ut min 12 mnd binding på. Så kom jeg over Nexus S til 2800,- på CDON, noe som virker særdeles forlokkende. Men det er jo selvsagt noen skjær i sjøen som jeg håper dere kan hjelpe meg med å avklare: - Er dette en versjon med LCD fremfor AMOLED? Og hvor mye "dårligere" er dette? (Elsket skjermen på GS2) - Hvordan er batteritiden? Har denne Android OS buggen?(GS2 var helt latterlig dårlig) - Hvordan holder den seg hastighetsmessig? Lagger den i menyer og enkelte oppgaver? (GS2 var jo ufattelig kjapp) Håper noen kan ta seg bryet med å avklare disse spørsmålene slik at jeg kommer meg bort fra min iPhone 4 som er et lite mareritt etter 1 mnd i Google verden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) - Er dette en versjon med LCD fremfor AMOLED? Og hvor mye "dårligere" er dette? (Elsket skjermen på GS2) Super LCD Kjøpte også min fra CDON. Eneste forskjellen er vel litt dårligere sortnivå? Skjermen er fantastisk ihvertfall! - Hvordan er batteritiden? Har denne Android OS buggen?(GS2 var helt latterlig dårlig) Min har ihvertfall veldig god batterilevetid, vet ikke hvilken bug du snakker om dog.. - Hvordan holder den seg hastighetsmessig? Lagger den i menyer og enkelte oppgaver? (GS2 var jo ufattelig kjapp) Har ikke merket noe lag noe sted, hvertfall ikke menyer. Telefonen er meget rask. Håper det hjalp Du kan jo sjekke noen reviews på YouTube Endret 16. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå