Orwandel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) ER DET STOR FORSKJELL PÅ MENYSYSTEMENE I NEXUS S FREMFOR X10 MINI DET JEG ER VANT MED I DAG? ER USIKKER PÅ OM JEG SKAL KJØPE DENNE, ARC , HTC SENSATION ELLER VÆRE MED PÅ RACET PÅ GALAXY S2? TIPS???t ok- trodde ikke det betød noe, men slår av caps!! Det som er det viktigste for meg, er batteritid, solid skjerm, ok ytelse, lette menyer NÅÅÅÅR DUUU SKRIIIVER I CAPS SEEER DEEET UUUUT SOOOM DUUUU ROOOPEER!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=2SBMrauRSX0 http://www.youtube.com/watch?v=9vdqfVIcuJA http://www.youtube.com/watch?v=XRaXL1L65Vg Endret 4. juni 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hatt telefonen nå i snaue to uker. Meget fornøyd, bortsett fra ett punkt. Når jeg er koblet til wlan får jeg ikke motta mms meldinger. Jeg må da manuelt skru av trådløsnett, og så kommer meldingen. Sinnsvakt irriterende. Noen som har en løsning? Annet enn hard reset? ellers apps til å anbefale : Facebook black (bedre enn stock), SiMi clock, go launcher og nexus revamped live wallpaper. Snacks å se på Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) I statusbaren i toppen, viser klokken "21.30" istedenfor "21:30", andre som viser samme? Kjører 2.3.4 stock Endret 3. juni 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) I statusbaren i toppen, viser klokken "21.30" istedenfor "21:30", andre som viser samme? Kjører 2.3.4 stock Ser ut som det er en bug i norsk språk, selv har jeg på English (United Kingdom), og der er det kolon. Endret 3. juni 2011 av ironman666 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er ingen bug. Norsk Språkråd har endret standarden for hvordan klokkeslett skal oppgies, dog tror jeg kolon som skille mellom time og minutter fortsatt er "lov". Fra sprakrad.no: "Hvordan skrives klokkeslett? Svar: Når det gjelder hele timer, bruker vi tallene fra 0 til 24: kl. 9, kl. 14. Skal vi ha med minutt-tallet, kan vi bruke fire siffer uten punktum: kl. 0905, kl. 1400, kl. 2105. Alternativt kan vi bruke punktum: kl. 09.05, kl. 14.00, kl. 21.05. Dersom vi bruker punktum, kan nullen foran timetallet sløyfes: kl. 9.05. Skal klokkeslettet oppgis helt nøyaktig med både minutter, sekunder og tidels sekunder, setter vi punktum mellom time og minutt, og mellom minutt og sekund – og komma foran ev. tidels sekund: kl. 14.05.02,3." Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Smart, så er det lettere å blande det med datoen... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 ellers apps til å anbefale : Facebook black (bedre enn stock), SiMi clock, go launcher og nexus revamped live wallpaper. Snacks å se på Hvor får du tak i Facebook black? Finner ikke dette på Market. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da har jeg også bestilt meg en Nexus S! Til den nette sum av 2699,- på CDON.com Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 TMB: Hvor får du den prisen fra? Er det med abonnement? For uten står den til 3769,- hos CDON.COM. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hehe Fikk et fint tilbud på mail. Endret 6. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Mykje telefon til den prisen der uten tvil! Min kosta 3200 frå cdon.com... Dette er i9023 med SCLCD (ikkje AMOLED), har vel sikkert noko med prisen å gjere... Endret 6. juni 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Er vel ikke så sjuk forskjell uansett Koster fremdeles 3500+ på prisguide så jeg gjorde et godt kjøp Endret 6. juni 2011 av TMB 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Nokon som kan dele erfaringer med custom rom's, kernels osv? Har ikkje fått satt meg inn i den biten så mykje på min Nexus S, i forhold til min gamle Acer Liquid som bare MÅ flashes.. Har kjørt CyanogenMod7 på Liquid, men venter på stable CM7 basert på GB 2.3.4? Endret 7. juni 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Etter at jeg la inn GO Launcher EX, har jeg igrunn ikke tenkt noe mer på custom ROM. Har brukt det på tidligere Android-telefoner, men har ikke hatt behovet på Nexus S'en. Lenke til kommentar
tiguan4motion Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Får ikke lastet ned mms på Nexusen. Telefonen støtter ikke automatisk oppsett ( Telenor ), har satt opp etter mal fra telenor. Tips? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Har fått telefonen og er meget fornøyd, men nå kommer det noen android-nybegynnerspørsmål fra meg, bear with me Hvordan kan jeg gjøre slik at det kun er når enheten er koblet til WiFi, at den skal sjekke etter Facebookvarsler og Gmail automatisk? På grunn av datatrafikkostnader, selvsagt. Slik jeg gjør det nå, er at når jeg går ut av huset så slår jeg av WiFi og AutoSync, er det riktig metode? Inne på selve Facebook-appen så står "oppdateringsintervall" på 1 time, men merker at (i hvert fall på WiFi) den sjekker konstant etter varsler.. EDIT: Og hva betyr disse to instillingene? Data aktivert Dataroaming Hos meg er 'Data aktivert' huket av Hele poenget er at jeg ikke vil bruke mobildata uten at jeg selv går inn manuelt og oppdaterer hva det skulle være (mail, face, etc) Endret 9. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sålenge data ikke er aktivert, så vil du ikke bruke noe datakostnader. Da er det heller ikke nødvendig å skru av WiFi. Dataroaming betyr at du godtar at operatøren din bruker en annen operstørs nettverk for data. Jeg må gjør dette i Norge igjennom One Call fks Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Takk men jeg fant ut av det, fikk svar i androidtråden. =D Jeg må også ha på roaming for å kunne bruke mobildata. Har One Call. Endret 9. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
tiguan4motion Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ved lading av Nexus S , så blir batteriet ikke mere oppladet enn 94%. Dette skjer hver gang. Hvorfor er det sånn, flere med samme symtomer? Bruker den orginale laderen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ved lading av Nexus S , så blir batteriet ikke mere oppladet enn 94%. Dette skjer hver gang. Hvorfor er det sånn, flere med samme symtomer? Bruker den orginale laderen Fra XDA-forumet: Q: I unplugged my phone, and my battery dropped from 100% to 95% immediately, or it won't/takes along time to charge past 99%, what gives?This is by design. Your phone will slow down and eventually stop pulling charge at or slightly greater than ~95% regardless of what your battery indicator says. This is to extend the overall life of the battery, as constant 100% to 0% charge/discharge cycles will cause it to fail prematurely. If you're interested in really pushing it to 100%, you can use a technique that is called "bump charging" and is better detailed here: http://bit.ly/f6xiZ0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå