Gå til innhold

Google Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GENIALT! Akkurat sånn jeg trenger. Lurer på om jeg får tak i en sånn før onsdag...

 

EDIT: Jeg kan, for $20... Meeen, jeg trenger det. Lurer på å slå til!

EDIT 2: Nevermind, out of stock. Faen!

EDIT 3: BestBuy i nabobyen ser ut til å ha det in stock. Prøver å bestille store pickup nå, håper det funker!

Er du i USA? De har nesten identisk på denne siden, så tror jeg bestiller derfra. Sikkert raskere.

 

http://www.mytrendyphone.no

Lenke til kommentar

Har bestilt den selv nå. Får den vel ikke før på onsdag tenker jeg. Du får gi tilbakemelding på hvordan den funker, både hvis du bruker telefonen som GPS eller ved telefonsamtaler. Kjøpte også noe invisible Shield greier, et slags gummi-deksel, og en "veske" når jeg først var i gang. Det går fort med noen penger når en sitter å myser på sider med ekstrautstyr til telefoner :p

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

FUCK FUCK FUCK!

 

Jeg skulle inn å skru av live wallpapers nå på Nexusen min, siden jeg vil spare batteri i morgen. Når jeg gjorde det, så "fryste" telefonen seg helt. Den ble megasuppe-treg først, og ingen av knappene på telefonen fungerer. Jeg tar ut batteriet og skrur den på igjen, og nå er den fryst på lockscreen. Dette er KRISE, for Nexusen er min GPS her i Orlando og jeg trenger å bruke mobilen. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

 

EDIT: Jeg prøvde dette nå: http://www.hard-reset.com/google-nexus-s-hard-reset.html

 

Men når utropstegnet og Androiden kommer frem, så funker det ikke å holde volum opp + power...

 

EDIT 2: Fortsatt helt låst... Jeg har prøvd å se om en fjerninnstallering fra Android Market (via browser) eller en Chrome to Phone-link kanskje åpner telefonen, men nei... Ikke antydning til noe løsning heller. Akkurat nå er jeg JÆVLIG forbanna!

 

EDIT 3: Desperat som jeg er, så prøvde jeg å koble til telefonen i AppInventor, og når jeg gjorde det, så fikk jeg plutselig inn to meldinger, men det står at jeg har (No Service) og jeg får fortsatt ikke til å låse opp lock screen, eller å skru på skjermen igjen om jeg trykker power button. Dette er sykeste jeg har vært med på. HVA FAEN?!

 

EDIT 4: Nå har jeg ihvertfall fått opp min gamle iPhone som backup her, og den funker til enkel mobilbruk, men that's it. Jeg trenger å få opp Nexusen ASAP. Ettersom jeg ikke får til å skru på USB-sharing, finnes det noe måte å få overført filer fra den likevel? USB-debugging er aktivert, om det skulle ha noe å si... Jeg ser at det går an å kjøre en wipe/factory reset, men jeg har ting på mobilen som jeg ikke bare kan slette sånn uten videre.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

LURER PÅ OM NEXUS S HAR NFC BRIKKE ?

HVORDAN ER KVALITETEN PÅ GLASSET MOT RIPER?

 

Nexus S har NFC ja, og kvaliteten på glasset er så vidt jeg kan skjønne prima, jeg har hvertfall ikke klart å få riper i det enda.

 

Ser denne telefonen er blitt rimelig billig for tiden, er den bedre enn htc desire??

 

Mye bedre. Skjermen er av en annen verden, spesielt i sollys. Dessuten trenger du ikke roote telefonen for å slippe stadig mas om lite internminne til programvare.

 

Hvordan er menyene på denne telefonen, i forhold til andre telefoner som legger sine "lag "oppå android?

Noen som kan vise dette med bilder?

 

Det de forskjellige produsentene gjerne forandre med sine egne "lag" er følgende: Hjemmeskjermen, SMS program, kontaktliste/anropslog og epostprogrammet.

 

Utenom dette er det minimal forskjell på standardmenyene i Android.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Takk takk mrEspen, eneste minuset jeg fant nå var at det ikke er fm radio på den :(

 

Har bestilt meg en Nexus-S

Manglende FM radio (eter) er nok ikke noe minus for de fleste av oss.

Har hatt FM radio (eter) på de tre siste telefonene mine (har p.t HTC Desire m/FM)

Aldri brukt den featuren - har kanskje med at trådet headset's ledning brukes for eter antenne.

 

Dumt at den ikke har bluetooth 3.0 og HSDPA+ støtte dog.

Lenke til kommentar

Takk takk mrEspen, eneste minuset jeg fant nå var at det ikke er fm radio på den :(

 

Har bestilt meg en Nexus-S

Manglende FM radio (eter) er nok ikke noe minus for de fleste av oss.

Har hatt FM radio (eter) på de tre siste telefonene mine (har p.t HTC Desire m/FM)

Aldri brukt den featuren - har kanskje med at trådet headset's ledning brukes for eter antenne.

 

Dumt at den ikke har bluetooth 3.0 og HSDPA+ støtte dog.

Hører på radioresepsjonen når det går hver dag så, men kan jo selvfølgelig laste ned podcast men er ikke det samme liksom knips knips

Lenke til kommentar

ER DET STOR FORSKJELL PÅ MENYSYSTEMENE I NEXUS S FREMFOR X10 MINI DET JEG ER VANT MED I DAG?

ER USIKKER PÅ OM JEG SKAL KJØPE DENNE, ARC , HTC SENSATION ELLER VÆRE MED PÅ RACET PÅ GALAXY S2?

TIPS???t

ok- trodde ikke det betød noe, men slår av caps!!

Det som er det viktigste for meg, er batteritid, solid skjerm, ok ytelse, lette menyer

Endret av helgeharstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...