Gå til innhold

Google Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til å roote telefonen og er blitt litt i tvil, det ser ut til å være så mange forskjellige Nexus S telefoner, feks Nexus S 3G og Nexus S 4G. I tillegg har du noen som går under i9020T, i9023 osv. Hva er forskjellen på alle disse og hvordan ser jeg hvilken versjon min er?

Lenke til kommentar

Kjøpte min Nexus S i slutten av Januar av en som hadde imortert den fra USA.

 

 

Igår så var jeg på en sykkeltur og det begynte å regne, dette tålte ikke min kjære Nexus S, så nå får jeg ikke startet den opp, kommer bare til en hvit Google logo. Finnes det noen måte å få fikset dette på? Har hatt den til tørk på baderomsgulvet helt siden jeg kom hjem i går.

 

Eventuelt hvis det ikke er noen måte å få den fikset, er det da mulig å få ut bilder som jeg har tatt med mobilen?

 

 

Siden jeg da har kjøpt det via en kar som har imortert den fra USA, så er det vel ikk garanti og den slags.

Lenke til kommentar

Høres rart ut om det er en fuktskade da.. ikke godt å si da, kanskje du må roote den og prøve den veien..?

 

Jeg ville tro at det er en fuktskade siden den lå i en liten taske under sykkelsete og når jeg tok inn den for å vaske den så lå det en blokk med papir som var klissvåt, det var en liten vanndam inne i taska, og det dryppet vann av mobilen når jeg tok den ut.

 

 

Jeg kan prøve å roote den og se hva som skjer da.

Lenke til kommentar

Har nå prøvd de siste timene til å roote telefonen, men det ser ikke ut til å fungere det heller.

 

Etter at jeg har unlocka fastboot, og skal kjøre et program som heter SuperBoot, dette skulle visst gjøre rootingen enda lettere, men da kommer jeg så langt;

 

883974.jpeg

 

Den har stått sånn i snart 15 min uten at det skjer noe verken på mobil eller PC skjerm

 

Noen som har en idè om hvordan jeg kommer meg videre fra dette?

 

 

EDIT:

 

Beklager for dårlig beskrivelse, men det er første gang jeg rooter denne telefonen! Har forøvrig aldri rootet en Android telefon før.

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

GENIALT! Akkurat sånn jeg trenger. Lurer på om jeg får tak i en sånn før onsdag...

 

EDIT: Jeg kan, for $20... Meeen, jeg trenger det. Lurer på å slå til!

EDIT 2: Nevermind, out of stock. Faen!

EDIT 3: BestBuy i nabobyen ser ut til å ha det in stock. Prøver å bestille store pickup nå, håper det funker!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...