sk0yern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fikk den også på lørdag, og fargene er uvant ja. Men jeg synes faktisk de nye fargene var ganske behagelige. Telefonen min virker også mye mer stabil nå, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har nå skaffet meg en Nexus S. Jeg går fra en rootet HTC Desire med Oxygen rom. Finnes det noen lignende rom for Nexus S? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har nå skaffet meg en Nexus S. Jeg går fra en rootet HTC Desire med Oxygen rom. Finnes det noen lignende rom for Nexus S? Cyanogen Rom Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Til Desire er Cyanogen Rom og Oxygen veldig forskjellige. Er de like her? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Skal til å roote telefonen og er blitt litt i tvil, det ser ut til å være så mange forskjellige Nexus S telefoner, feks Nexus S 3G og Nexus S 4G. I tillegg har du noen som går under i9020T, i9023 osv. Hva er forskjellen på alle disse og hvordan ser jeg hvilken versjon min er? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kjøpte min Nexus S i slutten av Januar av en som hadde imortert den fra USA. Igår så var jeg på en sykkeltur og det begynte å regne, dette tålte ikke min kjære Nexus S, så nå får jeg ikke startet den opp, kommer bare til en hvit Google logo. Finnes det noen måte å få fikset dette på? Har hatt den til tørk på baderomsgulvet helt siden jeg kom hjem i går. Eventuelt hvis det ikke er noen måte å få den fikset, er det da mulig å få ut bilder som jeg har tatt med mobilen? Siden jeg da har kjøpt det via en kar som har imortert den fra USA, så er det vel ikk garanti og den slags. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er nok ikke garanti på fuktskade.. Men det finnes sikkert firma som kan reparere. Prøv å slå på telefonene med å holde inne "volum opp" + "power knappen" samtidig, å see om du kommer inn i bootloaderen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg kommer inn i Bootloader, men hva hjelper det? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Høres rart ut om det er en fuktskade da.. ikke godt å si da, kanskje du må roote den og prøve den veien..? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Høres rart ut om det er en fuktskade da.. ikke godt å si da, kanskje du må roote den og prøve den veien..? Jeg ville tro at det er en fuktskade siden den lå i en liten taske under sykkelsete og når jeg tok inn den for å vaske den så lå det en blokk med papir som var klissvåt, det var en liten vanndam inne i taska, og det dryppet vann av mobilen når jeg tok den ut. Jeg kan prøve å roote den og se hva som skjer da. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Har nå prøvd de siste timene til å roote telefonen, men det ser ikke ut til å fungere det heller. Etter at jeg har unlocka fastboot, og skal kjøre et program som heter SuperBoot, dette skulle visst gjøre rootingen enda lettere, men da kommer jeg så langt; Den har stått sånn i snart 15 min uten at det skjer noe verken på mobil eller PC skjerm Noen som har en idè om hvordan jeg kommer meg videre fra dette? EDIT: Beklager for dårlig beskrivelse, men det er første gang jeg rooter denne telefonen! Har forøvrig aldri rootet en Android telefon før. Endret 16. mai 2011 av Nyrili Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 15min hørtes litt lenge ut ja(kan jo være fordi den er fuktskadet)! Jeg brukte denne når jeg rootet min: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1007782 Det gikk veldig greit egentlig! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Problemet er jo at jeg ikke kommer inn på selve mobilen, bare bootloader og den hvite Google logoen. Så det ser dessverre ikke så lyst ut for denne mobilen nei Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du har jo denne: http://www.knowyourcell.com/google/google-nexus-s/nexus-s-guides/693669/how_to_hard_reset_the_google_nexus_s.html Men da mister du kanskje bildene dine og? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Når jeg bruker den guiden du la ut her så kommer jeg så langt som til punkt 4, da kommer dette opp; Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er det mulig å legge inn norsk ordliste uten å forandre tastatur? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kunne godt tenke meg å bruke telefonen som GPS i bilen. Så lurer på om noen har tips til et bra feste/stativ til Nexus S i bil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har lett etter det samme, men finner ikke noe av skikkelig kvalitet. Finnes flere stativ på eBay, men kun universale, etter det jeg har sett da. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har lett etter det samme, men finner ikke noe av skikkelig kvalitet. Finnes flere stativ på eBay, men kun universale, etter det jeg har sett da. Tror jeg fant akkurat hva jeg er ute etter. Denne har også åpning for kameraet så du kan filme når du kjører: http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/ECS-V1A3BEGSTA Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) GENIALT! Akkurat sånn jeg trenger. Lurer på om jeg får tak i en sånn før onsdag... EDIT: Jeg kan, for $20... Meeen, jeg trenger det. Lurer på å slå til! EDIT 2: Nevermind, out of stock. Faen! EDIT 3: BestBuy i nabobyen ser ut til å ha det in stock. Prøver å bestille store pickup nå, håper det funker! Endret 29. mai 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå