MartinF Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har du skrudd på deling? Når du kobler til Nexusen til PCen, så dukker det opp en knapp på skjermen som du må trykke på. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er det noen som har rootet sin Nexus S ?? Bare lurer på hvordan dette blir gjort og er det noen vits å gjøre det? forresten, når man rooter telefonen, mister man alt man har da? slik som bilder, sms, musikk osv. Lenke til kommentar
sonmikrofon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har du skrudd på deling? Når du kobler til Nexusen til PCen, så dukker det opp en knapp på skjermen som du må trykke på. Det vet jeg, men den knappen dukker ikke oppp? den begynner bare å lade? kan jeg ha kommet borti noen innstillinger som angir lading som standard når jeg kobler til? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Så på Prisguiden at Lefdal hadde telefonen til under 4000,- https://prisguiden.no/produkt/samsung-nexus-s-143227 Så jeg svingte innom den lokale butikken, og oppdaget til min overraskelse at der kostet den OVER 5000,- LULZ! Så du får den over tusen kroner billigere ved å kjøpe den på nettet? Hva er da vitsen å handle noe som helst i butikk? Tror heller jeg kjøper den på Dustin eller noe... Lenke til kommentar
gunsen66 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Har nå bestilt meg Samsung Nexus, er meget spent på min første samsung/google telefon, får den imorra Har lest litt om det med norsk tastatur og ordliste! Det med å laste ned ordliste fra nettet, hvordan gjøres det og hva er den beste ordlisten? Syns det er litt rart at T9 ordliste ikke er standard men men, viss det er noe fra nettet som er like bra så går vel det. Kommer nok til å spørre en del her siden jeg er forholdsvis fersk på android telefon og har mange nybegynner spørsmål:-) Endret 28. april 2011 av gunsen66 Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har nå bestilt meg Samsung Nexus, er meget spent på min første samsung/google telefon, får den imorra Har lest litt om det med norsk tastatur og ordliste! Det med å laste ned ordliste fra nettet, hvordan gjøres det og hva er den beste ordlisten? Syns det er litt rart at T9 ordliste ikke er standard men men, viss det er noe fra nettet som er like bra så går vel det. Kommer nok til å spørre en del her siden jeg er forholdsvis fersk på android telefon og har mange nybegynner spørsmål:-) Anbefaler deg å kjøpe swiftkey (koster ca 10kr), genialt tastatur og du får med en norsk ordbok. Du vil aldri seg deg tilbake Ser forresten at 2.3.4 har kommet i dag, noen som har våget å legge det inn? Android 2.3.4 Lenke til kommentar
gunsen66 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Har nå bestilt meg Samsung Nexus, er meget spent på min første samsung/google telefon, får den imorra Har lest litt om det med norsk tastatur og ordliste! Det med å laste ned ordliste fra nettet, hvordan gjøres det og hva er den beste ordlisten? Syns det er litt rart at T9 ordliste ikke er standard men men, viss det er noe fra nettet som er like bra så går vel det. Kommer nok til å spørre en del her siden jeg er forholdsvis fersk på android telefon og har mange nybegynner spørsmål:-) Anbefaler deg å kjøpe swiftkey (koster ca 10kr), genialt tastatur og du får med en norsk ordbok. Du vil aldri seg deg tilbake Ser forresten at 2.3.4 har kommet i dag, noen som har våget å legge det inn? Android 2.3.4 Ok skal prøve den, regner med det er kurant å laste ned til telefonen Endret 29. april 2011 av gunsen66 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har nå bestilt meg Samsung Nexus, er meget spent på min første samsung/google telefon, får den imorra Har lest litt om det med norsk tastatur og ordliste! Det med å laste ned ordliste fra nettet, hvordan gjøres det og hva er den beste ordlisten? Syns det er litt rart at T9 ordliste ikke er standard men men, viss det er noe fra nettet som er like bra så går vel det. Kommer nok til å spørre en del her siden jeg er forholdsvis fersk på android telefon og har mange nybegynner spørsmål:-) Anbefaler deg å kjøpe swiftkey (koster ca 10kr), genialt tastatur og du får med en norsk ordbok. Du vil aldri seg deg tilbake Ser forresten at 2.3.4 har kommet i dag, noen som har våget å legge det inn? Android 2.3.4 Eneste som er irriterende er at tastaturet mangler en enter-tast! Jeg vil ha linjeskift i meldingene mine. Ellers er det svært bra, men jeg vurderer å gå tilbake til HTC IME-tastaturet. Lenke til kommentar
gunsen66 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har nå bestilt meg Samsung Nexus, er meget spent på min første samsung/google telefon, får den imorra Har lest litt om det med norsk tastatur og ordliste! Det med å laste ned ordliste fra nettet, hvordan gjøres det og hva er den beste ordlisten? Syns det er litt rart at T9 ordliste ikke er standard men men, viss det er noe fra nettet som er like bra så går vel det. Kommer nok til å spørre en del her siden jeg er forholdsvis fersk på android telefon og har mange nybegynner spørsmål:-) Anbefaler deg å kjøpe swiftkey (koster ca 10kr), genialt tastatur og du får med en norsk ordbok. Du vil aldri seg deg tilbake Ser forresten at 2.3.4 har kommet i dag, noen som har våget å legge det inn? Android 2.3.4 Eneste som er irriterende er at tastaturet mangler en enter-tast! Jeg vil ha linjeskift i meldingene mine. Ellers er det svært bra, men jeg vurderer å gå tilbake til HTC IME-tastaturet. Har lasta det ned, mulig jeg stokk dum, men hvordan får aktivserte tastaturet, eneste forslag jeg får opp er kontaktnavn og det som er blitt synkronisert før. Må være noe jeg gjør feil med innstillinger etter nedlasting Lenke til kommentar
gunsen66 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fant ut av det, yes. Blir nok ikke siste sp her inne :!: Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hva er det som er forskjellen mellom versjon 2.3.3 og 2.3.4 ??? Er det noen store forandringer visuelt, eller er det bare oppdateringer man ikke kommer til å merke noe særlig? Endret 29. april 2011 av Nyrili Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Eneste som er irriterende er at tastaturet mangler en enter-tast! Jeg vil ha linjeskift i meldingene mine. Ellers er det svært bra, men jeg vurderer å gå tilbake til HTC IME-tastaturet. Tastaturet har entertast, men meldingsprogrammet overstyrer. Anbefaler uansett å bytte til f.eks go sms pro eller f.eks handcent. Der kan du velge mellom smiley eller entertast Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hva er det som er forskjellen mellom versjon 2.3.3 og 2.3.4 ??? Er det noen store forandringer visuelt, eller er det bare oppdateringer man ikke kommer til å merke noe særlig? Det er mindre forandringer, blant annet video-chat i Gtalk-appen. Eneste som er irriterende er at tastaturet mangler en enter-tast! Jeg vil ha linjeskift i meldingene mine. Ellers er det svært bra, men jeg vurderer å gå tilbake til HTC IME-tastaturet. Tastaturet har entertast, men meldingsprogrammet overstyrer. Anbefaler uansett å bytte til f.eks go sms pro eller f.eks handcent. Der kan du velge mellom smiley eller entertast Yeah, gjorde noe søk og fant ut at den type endringer kommer i Swiftkey 2, som kommer snart. Lenke til kommentar
gunsen66 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvordan videresender man en sms på tlf? Skjønner at jeg har en vei å gå når det gjelder multitasking og smarttelefon Lenke til kommentar
gunsen66 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvordan videresender man en sms på tlf? Skjønner at jeg har en vei å gå når det gjelder multitasking og smarttelefon Fant ut av det , det går likar no Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er stort sett to triks du kan gjøre når det ikke fungerer å bare trykke på noe. Langt trykk eller menytasten. Lenke til kommentar
gunsen66 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Til å begynne med så komme nr opp på displayet når noen ringte inn, og trengte ikke ha på 3G. Men nå kommer det opp en tekst linje der nr skal stå, om at jeg må koble opp mot nettverket, gjør jeg det så kommer navnet opp til den som ringer med engang automatisk,men her må jeg ha surra med noen innstillingene, så sp er hvordan få vekk den teksten om nettverksoppkobling når noen ringer ,når jeg har koblet bort 3g? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har endelig fått Nexus S'n i hus. Den er så tom og ensom. Noen som har noen "MÅ HA"-apps jeg kan fylle den med? Lenke til kommentar
Rakkaren Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er det noen her som vet om det er noen andre android telefoner uten overlay som står for dørene? Jeg har lyst til å prøve meg på en android etter 3 år med iOS men jeg nekter å ha noe crappy overlay, og jeg misliker sterkt designet på Nexus S. Huawei u8800. http://www.amobil.no/artikler/huawei_u8800/89658 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Yay, DER fikk jeg beskjed om å oppgradere min Nexus. Første gang siden jeg fikk den. EDIT: Æsj, så uvant det var med endringen i fargetemperaturen! Wow :O Endret 7. mai 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå