Gå til innhold

Google Nexus S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs helt hvordan du bruker telefonen. Til vanlig bruker jeg den mye 3g og auto sync står på hele tiden pluss litt spotify med mer, da er batteriet på rundt 15% etter en dag. Prøvde å skru av 3g og ved middels/lite bruk da holder den i rundt 3-4 dager.

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd at den skrur seg av og på under samtale for min del.

Spontant reboot har skjedd en gang i løpet av de ca 2 ukene jeg har hatt telefonen til nå.

Men har du opplevd dette?

http://www.diskusjon...owtopic=1291570

Har ikke opplevd noe problem med det selv, men dette med kanal 12 og 13 er kjent problemstilling med Android (var slik på Nexus One også).

Kan også korrigere meg selv ovenfor. Den rebootet under en lang samtale en gang denne uka (har hatt telefonen i ~3uker nå).

Lenke til kommentar

Klart den har norske menyer, det er innebygd i Android. Ta en tur innom regionale innstillinger.

Så det vil ikke være noe forskjell ved å kjøpe den nå eller vente til den kommer til norge?

Du mister vel de rettigheten du har når du kjøper telefonen i Norge.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off-topic;

Men jeg har funnet en som selger Nexus S på finn, vi har kommet frem til en endelig pris og han skal få meg til å hente den hos han, men jeg får ikke hentet den pga slutter sent på skole osv og gjør en del aktiviteter på kveldene.

Så jeg prøver å få han til å sende den i posten. Noe som er mitt spm, kan jeg spørre de på mitt lokale postkontor om jeg kan åpne pakken før jeg betaler? Slik at jeg vet at det er mobil og ikke en murstein.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off-topic;

Men jeg har funnet en som selger Nexus S på finn, vi har kommet frem til en endelig pris og han skal få meg til å hente den hos han, men jeg får ikke hentet den pga slutter sent på skole osv og gjør en del aktiviteter på kveldene.

Så jeg prøver å få han til å sende den i posten. Noe som er mitt spm, kan jeg spørre de på mitt lokale postkontor om jeg kan åpne pakken før jeg betaler? Slik at jeg vet at det er mobil og ikke en murstein.

Om pakken er sendt i oppkrav så må du betale FØR at du kan åpne pakken.

Lenke til kommentar

Da blir min sendt i morgen :D

Kjenner at spenningen øker betraktlig nå, ettersom at jeg kjøper fra en finn selger. Så håper på at det ikke er en murstein jeg får.. Har bedt om bildebevis, så håper på at jeg får noen bilder

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...