Gå til innhold

Google Nexus S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stod at denne skal ha " 1 GHz Hummingbird processor", er det den samme som i galaxy S?

EDIT2: Etter hva jeg kan forstå er det samme prosessor i galaxy S, og nexus S, "1GHz Cortex A8"

Har ventet på denne og blir nok etter sigende min neste telefon. Er virkelig spent på det bøyde displayet.

EDIT: Og forresten, er det noen som har forstått om denne kommer til å lages både som CDMA og GSM, eller bare GSM slik at man fritt kan bestille den fra hvor som helst? (USA)

Endret av Timster
Lenke til kommentar

EDIT: Og forresten, er det noen som har forstått om denne kommer til å lages både som CDMA og GSM, eller bare GSM slik at man fritt kan bestille den fra hvor som helst? (USA)

Er triband. Out of the box, Nexus S is unlocked, so it will work with any GSM carrier.

Lenke til kommentar

Er veldig skeptisk til import jeg.. Nexus One kjøpte jeg fra Epartner.no, og betalte selvfølgelig litt i overkant for det (6500kr), men så visste jeg hva jeg fikk og at jeg hadde norsk garanti i ryggen. :) Vurderer å prøve import, men kjipt å måtte erfare at man får noe som ikke fungerer (eller ikke får noe i det heletatt)...

Lenke til kommentar

Er veldig skeptisk til import jeg.. Nexus One kjøpte jeg fra Epartner.no, og betalte selvfølgelig litt i overkant for det (6500kr), men så visste jeg hva jeg fikk og at jeg hadde norsk garanti i ryggen. :) Vurderer å prøve import, men kjipt å måtte erfare at man får noe som ikke fungerer (eller ikke får noe i det heletatt)...

Importerte min N1 fra usa.

etter ca. 6mnd sluttet på-knappen å fungere. Jeg kontaktet HTC. Jeg sendte telefonen til England, etter ca. en uke med frakt og reparasjon. kom DHL med telefonen på døra.

Prislapp kr 0,-

Fordelen med å kjøpe i norge er at vi får 5års garanti på telefoner.

Endret av oddgeira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...