Ortmalaria Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nexus S har endelig blitt offentliggjort og TechCrunch har allerede en review ute. For flere bilder og annen info kan man også se Google sin offentlige side om telefonen. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette blir nok min neste mobil, blir bra og få byttet bort htc hero. Lurer på hva prisen blir for å få den hjem hit. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette blir nok min neste mobil, blir bra og få byttet bort htc hero. Lurer på hva prisen blir for å få den hjem hit. Noen som vet noe? Den kom as we speak. Hvordan skal vi vite noe? Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vel jeg fant det ut selv. $529 fra USA og med fortolling blir det vel noe rundt 4000 kroner pluss minus. I England vil den koste £495.95 ca $862. Lenke til kommentar
Ortmalaria Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som kan henvise meg til en eventuell forhandler? I Norge eller annet land... Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som kan henvise meg til en eventuell forhandler? I Norge eller annet land... Her Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal lett ha meg en sånn en! Har en DHD og tenkte på en WP7 mobil men da blir det nok en slik fra USA Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 $529 fra USA og med fortolling blir det vel noe rundt 4000 kroner pluss minus. I England vil den koste £495.95 ca $862. I motsetning til Nexus one blir denne solgt i norge, så hvorfor stresse med å bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
Shell Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bestilte fra carphone warehouse i dag, det stod "in stock" i grønn skrift. Da burde den komme om noen dager hvis det er riktig. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Det stod at denne skal ha " 1 GHz Hummingbird processor", er det den samme som i galaxy S? EDIT2: Etter hva jeg kan forstå er det samme prosessor i galaxy S, og nexus S, "1GHz Cortex A8" Har ventet på denne og blir nok etter sigende min neste telefon. Er virkelig spent på det bøyde displayet. EDIT: Og forresten, er det noen som har forstått om denne kommer til å lages både som CDMA og GSM, eller bare GSM slik at man fritt kan bestille den fra hvor som helst? (USA) Endret 6. desember 2010 av Timster Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har selv vurdert denne og har allerede hintet til familyn her om at dette kan være en fin julegave. Min iPhone 3G begynner å dra på åra nå, og jeg har veldig lyst til å prøve Android. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ser ut til at Samsung tviholder på blank, svart plastikk til toppmodellene sine. Da blir ikke dette noen telefon jeg skal ha. Har fortsatt grøssninger etter å ha hatt plastmonsteret galaxy s. Positive med denne blir jo vanilla Android. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 EDIT: Og forresten, er det noen som har forstått om denne kommer til å lages både som CDMA og GSM, eller bare GSM slik at man fritt kan bestille den fra hvor som helst? (USA) Er triband. Out of the box, Nexus S is unlocked, so it will work with any GSM carrier. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er litt skuffet over at det ikke er mulighet for ekstra minnekort i Nexus S. Har 16gb kort som er helt fullt på min Nexus One så jeg vurderer å stå over Nexus S. Er heller ikke så stor fan av plastikken til Samsung. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Burde vel gå greit å bruke jetcarrier når bestbuy får inn mobilen? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Burde vel gå greit å bruke jetcarrier når bestbuy får inn mobilen? Kjøp en til meg også, da vel! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er veldig skeptisk til import jeg.. Nexus One kjøpte jeg fra Epartner.no, og betalte selvfølgelig litt i overkant for det (6500kr), men så visste jeg hva jeg fikk og at jeg hadde norsk garanti i ryggen. Vurderer å prøve import, men kjipt å måtte erfare at man får noe som ikke fungerer (eller ikke får noe i det heletatt)... Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Er veldig skeptisk til import jeg.. Nexus One kjøpte jeg fra Epartner.no, og betalte selvfølgelig litt i overkant for det (6500kr), men så visste jeg hva jeg fikk og at jeg hadde norsk garanti i ryggen. Vurderer å prøve import, men kjipt å måtte erfare at man får noe som ikke fungerer (eller ikke får noe i det heletatt)... Importerte min N1 fra usa. etter ca. 6mnd sluttet på-knappen å fungere. Jeg kontaktet HTC. Jeg sendte telefonen til England, etter ca. en uke med frakt og reparasjon. kom DHL med telefonen på døra. Prislapp kr 0,- Fordelen med å kjøpe i norge er at vi får 5års garanti på telefoner. Endret 7. desember 2010 av oddgeira Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som vet hvor mye RAM den har? @oddegeira 5 års reklamasjon Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Importerte N1 jeg også. Gikk fort og var helt smertefritt. Prisen med porto, toll og annen dritt + telefonen ble på 4500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå