Bleenda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hei, driver og leser litt om c++ og holder på med noen torturials.. Men en irriterende ting, CMD vinduet lukker seg automatisk i enden av int main () Hvordan stopper jeg det? Bruker Visual Studio Express 2010. Men klarer ikke helt og få dette til, etter en liten google runde ser jeg at du kan sette inn et "breakpoint" men da får jeg bare errors under compiling. Også prøvde og trykke CTRL + F5, men det funker visst ikke i Express? I teorien kan jeg egentlig lage en int exit; cout <<"Trykk en knapp for og avslutte"; cin >> exit; Edit : Som ikke fungerte det heller. Men litt irriterende tungvindt? Endret 6. desember 2010 av iNzzain Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bruker altid denne eg: system("pause"); Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Høyreklikk på prosjektet, properties, linker, system, også sett SubSystem til console. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Ops, skal se sticky neste. Takk ikono3 funka greit det. Graslauk sin metode hadde jo vert og foretrekke men den sto allerede på Console. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ctrl+F5 vil også hindre dette, men da er debugging skrudd av. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Okok, dessuten ganske flau over og ikke se sticky *håpløs* Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå